rollthrough Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2011 Noin 7000 euron hiilikuituinen maailmanmestarin täysjoustosuperpyörä edullisesti, pyörällä palautusoikeus! Hintaa laskettu 800 euroa! Tee tarjous!Osta tästä todella edullisesti erinomaisessa kunnossa oleva hiilikuituinen Specialized S-Works Epic Carbon, täysjousitettu ylimmän pro-luokan kilpamaastopyörä. S-Works Epic Carbon on Specializedin erittäin kevyt älypyörä, jossa takajousitus toimii vain tarvittaessa FlowControl Brain Technology -innovaation myötä. Tämä Brain-inertiaventtiili estää takajousituksen toimimisen, kun voima kohdistuu ylhäältä ja pyörää siten voi täysin verrata jäykkäperäiseen xc-pyörään poljintehokkuudessa tasaisemmalla alustalla. Kun voima puolestaan kohdistuu alhaalta, esim. kiven tai pudotuksen muodossa, jousitus avautuu välittömästi lukittuakseen hetken päästä automaattisesti uudestaan. Täysjoustopyöränä voi siis ajaa juurakot ja kivikot rennosti satulasta, tämä tietysti säästää energiaa ja tekee ajosta helpompaa ja nopeampaa, täten Epic on helposti nopeampi maastossa verrattuna normaaleihin jäykkäperäisiin ja muihin täysjoustopyöriin, jotka jäävät sitten viimeistään tasaisemmalla osuudella taakse. Täysjoustopyörää seisaaltaan ajanut tietää miten paljon takajousitus syö tehoja ja tekee esim. kiipeämisen raskaammaksi. Tätä ongelmaa Epicissä ei siis ole. Specialized Epicillä on voitettu XC:n maailmanmestaruus, maailmancup pariin kertaan ja maraton-ajon maailmanmestaruus juuri varmasti pitkälti tuon patentoidun innovaation myötä. Epic onkin tarkoitettu hyvin nopeaan, mutta mukavaan xc-maastoajoon. Patentoimisen myötä tekniikkaa ei ole saatavilla minkään muun valmistajan pyörissä. Tässä Specializedin havainnevideo FlowControl Brain -teknologian toimimisesta. FlowControl Brain on toisen polven Brain-teknologiaa ja teknologian myötä lukituksen poisto toimii viiveettä. Tämän uuden Brainin voi myös säätää Firm-Soft-säätimellä Trail Tune -asentoon tai kokonaan aukiolevaksi. Specializedin sivuilta: "The Epic® is the fastest mountain bike in the world, with a World Championship and a string of World Cup victories to prove it." Our new FlowControl Brain allows the Epic's AFR rear shock to instantaneously transition between firm and fully active settings, enhancing both efficiency and control. For race situations or just high-performance riding, the Epic's Brain can be dialed to a hardtail firm setting, guaranteeing maximum efficiency on both rough and smooth terrain. Epic:ssä on käytössä FACT-teknologia (Functional Advanced Composite Technology). Tässä kuvaus Specializedin sivulta: FACT is the process of combining disciplined engineering, cutting-edge fabrication techniques, appropriate material selection, round after round of prototyping and an endless cycle of testing to create composite bikes that are perfectly suited for the ways people actually ride. S-Works on Specializedin lippulaivamallisto, jolla kansainvälisen Specialized-tehdastallin kisakuskit ajavat. Kyseessä on aidosti siis kovimman luokan kisakone. http://autobus.cyclingnews.com/photos/2006/apr06/mtbXCworldcup1/christoph_sauser.jpgWord Cup -voittaja Christoph Sauser ja Specialized S-Works Epic http://www.lifecycle.net.au/wp-content/uploads/sauser.jpgSauser, S-Works Epic ja maratonin maailmanmestaruushttp://news.xinhuanet.com/english/2007-09/22/xin_06209042216427502780310.jpghttp://news.xinhuanet.com/english/2007-09/22/xin_5520904221718593044253.jpgBrain-teknologialla on saavutettu voittoja myös naisten ajamana, tässä Liu Ying Pyörän runko (+ satulatolppa) maksaa pelkästään $3300. Pyörän alkuperäiset osat ovat jo itsessään omassa luokassaan, onhan kyseessä Specializedin maastopyörien lippulaiva, mutta tätä pyörää on päivitetty siitäkin, siten alkuperäishinnaksi voidaan määritellä yli 7000 euroa. Pyörän ohjainkannatin on päivitetty alkuperäistä reilusti keveämmäksi Syntace F99:ksi. Ohjaustanko on niin ikään samalta valmistajalta, hiilikuituinen Syntace Duraflite Carbon. Kädensijat ovat Ritchey WCS:t (World Championship Series). Osasarja on XTR, Shimanon arvokkain maastosarja. Jarruvaihdevivut ovat XTR:n erittäin helppokäyttöiset Dual Control -vivut. Toisin kuin voisi kuvitella, näiden käyttöön tottuu erittäin nopeasti ja samalla huomaa niiden edut normaaleihin vipuihin verrattuna. Jos käyttää pelkästään kahvaa vaihteiden siirtämiseen (kuten itsellä näiden kanssa on tapana) nämä voi vielä entisestään keventää irrottamalla erilliset palautusvivut. Itsessäänhän nämä ovat yhdistelmänä 90 grammaa erillistä XTR jarru-vaihdevipukokoonpanoa keveämmät. Näillä voi vaihtaa vaihteita useamman kerralla siinä missä normaaleillakin vivuilla. Jarruttamista vaihdeominaisuus ei haittaa, eikä vaihtamista häiritse jarruominaisuus. Vaihdekaapeleissa on vaihteenilmaisimet, täten vaihdetta ei vaarallisesti tarvitse tarkistaa katsomalla ketjua. Titaani-putkinen hiiilkuituvahvisteinen gel-pehmusteinen 143 mm -leveä Specialized Toupe on varustettu Body Geometry -teknologialla. Kyseessä on erittäin kevyt huippusatula, joka geelipehmusteen ja flow-ominaisuuden puolesta sopii erittäin pitkäjaksoiseenkin ajoon. Body Geometry -teknologian myötä satula on anatomisesti muotoiltu estämään puutuminen. Kiekkosetti on niin ikään erittäin kevyt, mutta kestävä Mavicin lippulaiva, Crossmax SLR Disc. Tämän pro-ajajien suosiman kiekkosetin ovh on 1001,13 €. Kyseessä ovat tubeless-kiekot eli niihin voi suoraan laittaa paitsi UST-renkaat, niin yhtä lailla mitkä tahansa litkut sisällään pitävät renkaat. Kiekoissa on käytössä ISM, FTS-X, UST, Maxtal, Isopulse, QRM+, Zircal, SUP ja Fore-teknologiat, joista Mavicin sivuilta: ISM Inter Spoke Milling Lighter rim and equal rigidity is the magic equation to reduce inertia and to free extra power for climbing. A Mavic patented exclusive concept (US 6 402 256). FTS-X Force Transfer System X. A fruther improved FTS free wheel system to meet the demand of intensive MTB riding as closely as possible: stregthened pawls, self locking axle end screw to make the freewheel mecanism even more hard wearing and a new seal halving friction torque. UST Universal Standard for Tubeless. A better grip for tighter control. no more tube, no more rim tape: sounds to good to be true. The UST concept eliminates heat, friction and guarantees a slow deflating rate if punctured. Isopulse Isopulse™ lacing and mounting on the rear hub keep spokes at a constant tension for added stability and efficient energy transmission Maxtal Exclusive to Mavic. An aluminum alloy that is 30% more resistant than a 6106 alloy, for lighter and stronger rims. QRM+ Qualité de Roulements Mavic +. Our most demanding level. Those cartridge bearings are of course double sealled with C3 internal clearance, and toped with a micro-adjustability system, allowing you to quickly adjust your wheels according to performance goals: precision "free" adjustment for maximum fluidity, or perfect high precision setting for all-weather rides. Zircal Zicral aluminum produces a very lightweight, yet super-strong spoke SUP Soudé Usiné Process. After bending, the rim joint is arc welded. The welded seam is then milled for a smooth finish. A welded and milled rim joint is extremely strong, eliminates shuddering when braking, and offers superior wheel balance. Fore Only one of the 2 rim wall is "drilled" : - the rim is 4 times more resistant to fatigue stress - 20% increase in the rim rigidity to transfer all of your energy to the ground Keula on RockShox Reba Word Cup, malliston lippulaiva tämäkin. Keula on varustettu Black Box Motion Control, Dual Air, PopLoc-teknologioilla. Kaulaputki ja kruunu ovat hiilikuitua. Kyseessä on erinomainen keula XC-ajoon, mutta keula sopii myös Trail-käyttöön 100-millisenä mainiosti. Keula on suljettavissa ohjaustangosta olevasta PopLoc-vivusta, jossa on myös samalla compression-säädin. Keula on erittäin huoltovapaa, vaikka olisi jatkuvassa kovassakin käytössä. SIDiin verrattuna Reba on jäykempi ja herkempi keula, silti World Cup -versiona painoeroa ei ole paljoa. Painoa tällä Reballa on vain 1531 grammaa. Satulatolppa on erittäin kevyt KCNC Ti Pro. Vaihtoehtoisesti pyörään voi valita myös kuvissa näkyvän taaksepäin taittuvan Thomson Elite -satulan. Renkaat ovat erittäin keveät, mutta ilmatilaltaan suuret Continental Race King Supersonic 2.2:t. Renkaat ovat erittäin nopeat XC/Trail-renkaat, jotka pitävät erinomaisesti XC-alustojen ohella myös kivikoissa ja juurakoissa. Pyörää voi tulla kokeilemaan paikan päälle. Kyseessä on erinomainen yksilö, joka lähtee nyt mahdollisesti suhteettomankin halvalla. Pyörän paino on vain 9.97 kg ! (alla olevasta poiketen Schwalbe Furious Fred 2.0 -renkaat, litkut, KMC X9 SL -ketju, MT Zoom -pikalinkut (30 €), Recon 11-32 -pakka (60 €)). 2010 S-Works Epic (L) painaa 10.5 kg, joten tehtyjen päivitysten myötä tässä on noin puoli kiloa keveämpi kisakone kyseessä. Jos painoa haluaa pudottaa, niin edullisesti se on pyörän osalta laskettavissa 9,5 kilon, mutta alle 9 kg:n vieminenkään ei ole mikään ongelma. MALLI Specialized S-Works Epic Carbon OVH n. 7000 € ! RUNKO FACT M10 carbon front triangle, Az1 construction, M5 aluminum rear triangle, sealed cartridge bearing pivots, 100mm travel, FACT carbon link TAKAJOUSITUS Specialized AFR Shock w/ Flow Control valve, adjustable from HT firm to Trail Tune, air spring, adjustable rebound KEULA RockShox Reba World Cup, 100mm, BlackBox Motion Control technology, PopLoc Adjust remote lockout and compression adjust, Floodgate, Rebound KAMMET Shimano XTR, 175 mm, Hollowtech II RATTAAT Shimano XTR, 22-32-44 KESKIÖ Shimano XTR VAIHDEVIVUT / JARRUKAHVA, OIKEA Shimano XTR Dual Control VAIHDEVIVUT / JARRUKAHVA, VASEN Shimano XTR Dual Control TAKAVAIHTAJA Shimano XTR ETUVAIHTAJA Shimano XTR, 34.9 clamp, bottom swing, dual pull JARRUT, EDESSÄ Shimano XTR, hydraulic disc JARRULEVYT, EDESSÄ Shimano XTR, 160mm rotor JARRUT, TAKANA Shimano XTR, hydraulic disc JARRULEVYT, TAKANA Shimano XTR, 140mm rotor VANTEET Mavic Crossmax SLR Disc ETUNAPA Mavic Crossmax SLR Disc TAKANAPA Mavic Crossmax SLR Disc PINNAT Mavic Crossmax SLR Disc OHJAINLAAKERI Cane Creek Integrated, 1 1/8" threadless, integrated alloy cups, sealed cartridge bearing OHJAINKANNATIN Syntace Force 99 MTB, 6 degree OHJAUSTANKO Syntace Duraflite Carbon, 580mm, 9 degree sweep SATULATOLPPA KCNC Ti Pro, 30.9 x 350mm tai kuvissa oleva Thomson Elite, 7000 series aluminum, 2-bolt adjust, set back head, 30.9mm x 367 SATULA Specialized Toupe, Body Geometry, Gel, 143mm wide, carbon reinforcement, titanium rails ETURENGAS Continental Race King Supersonic 26x2.2, Black Chili compound TAKARENGAS Continental Race King Supersonic 26x2.2, Black Chili compound GRIPIT Ritchey WCS KOKO M, medium (sopii 165–184 cm) PAINO 9,97 kg ! HINTANyt vain 2670 €, aiemmin 3470 €, tee tarjous!Geometria:http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=33456Pyörässä ei ole yhtään lommoa, murtumaa tai mitään muutakaan rakenteellista vauriota, pyörän kunto on kauttaaltaan muutenkin erinomainen, kuten kuvistakin voi asian todentaa. Vanteet ovat suorat. Mikään kuluva osa ei vaadi vaihtoa, eikä jousitukset huoltoa. Brain säätöineen toimii moitteettomasti. Pyörän mukana tulee kuvissa näkyvä hiilikuituinen S-Works-pulloteline. Mukaan tulee myös alkuperäinen ostokuitti ja kaikki kuvassa 82 näkyvät ohjekirjat, jarrupalat, Mavic-työkalut ja niiden säilytyslaukku. Pyörän yhteydessä on mahdollista ostaa edullisesti erittäin kevyet kuvissa näkyvät Crank Brothers Eggbeater 4Ti tai Shimano XTR M970 SPD -lukkopolkimet. Kyseessä on paitsi kovan luokan ammattilaistason kisaväline, myös erittäin tyylikäs kokonaisuus punaista, valkoista ja mustaa. Katso kuvat:https://picasaweb.google.com/rollthrough/SpecializedSWorksEpicCarbon03?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOWNkPu6qM7LsAE&feat=directlinkPyörä on sarjanumeroitu, rungon tunnistelevyt ovat tallella. Pyörän ostosta saa kuitin. Pyörällä on kahden arkivuorokauden palautusoikeus. Osta siis riskittä. Osta tästä nyt parhailla osilla varusteltu, huippukevyt ja tyylikäs hi-end-kilpatason XC/trail-superpyörä edullisesti tekemällä tarjous. Pyörää voi tulla kokeilemaan paikan päälle Ouluun. Voin esitellä pyörää myös Skype- tai Messenger-videopuhelun välityksellä. Kaikki tarjoukset huomioidaan.Hakusanat:xc, xc-pyörä, mtb, cross country, trail-pyörä, trail-maastopyörä, maastopyörä, täysjousitettu maastopyörä, täysjoustomaastopyörä, täysjousto, maastopyörä, pyörä, polkupyörä, Specialized Epic, Sworks, ei all mountain, Marathon, Expert, Comp, Elite, Pro, Carbon, Stumpjumper, FSR XC.Postitus ja maksu:Postituskulu Suomeen Matkahuollon kautta 25 €.Matkahuollon bussiennakko käy myös mainittujen lisäksi. Siitä muodostuu 7,20 euron lisämaksu. Toimitettaessa pyörä bussiennakolla se maksetaan vasta vastaanotettaessa, täten tietysti ei muodostu etukäteismaksusta muodostuvaa periaatteellista riskiä.Muussa tapauksessa nouto tai rahat tilille, pyörä Matkahuoltoon. Matkahuoltohan kuljettaa pyörän sitten ajokuntoisena perille noin vuorokaudessa. Suojaan pyörän ennen kuljetukseen laittamista.Postipaketilla tai postiennakolla lähetettäessä kulut sovitaan erikseen.
Taku Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Taas oli paljon mainoshöpinää, mutta missä oli sanottu minkä vuoden pyörä on kyseessä?
anttipj Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Taas oli paljon mainoshöpinää, mutta missä oli sanottu minkä vuoden pyörä on kyseessä?Joo samat on kuvät&löpinät ilmoituksesta toiseen, muuta se oleellinen tieto eli vuosimalli jätettään kertomatta mikä taas yleensä kiinnostaa ostajaa : Tämä kys. pyörä näyttää olevan 2008-mallia.Mistä ihmeestä rollthrough näitä uittaa myyntiin? Ilmeisesti osa Briteistä, kun jarrut ovat olleet välillä ns. "väärin päin".
rollthrough Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Jos joissain pyörissä on jarrut toisin päin ja ostaja haluaa ne käännettävän, voin ne kääntää veloituksetta. Tässähän jarrut ovat perinteisesti.Hintaa laskettu 600 euroa!
Recommended Posts