oct Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2023 Merkki: Generic Malli: SRAM E1, E3, E5, E7, E9, CR... Lyhyt kuvaus: Tarvikejarrupalat SRAM, uusi Kuvaus: Jarrupalat, kolmannen osapuolen valmistama tarvikeosa. Uudet, avaamattomassa pakkauksessa. Yhteensopivuus: SRAM E1, E3, E5, E7, E9, CR, ER, XX, XO, DB1, DB3, DB5 Yksi pari hintaan 4 euroa, kaksi paria yhteishintaan 7 euroa. Nouto tai lähetys, maksutapoina toimivat käteinen, tilisiirto tai mobilepay. Lähetän ainoastaan Suomen sisällä. Lähettäessä postikulut 5,9 euroa lisätään hintaan. Hinta: 4 € per yksi pari, tai kaksi paria yhteishintaan 7 € Paikkakunta: Pori Maakunta: Satakunta Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestitse Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2023 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2023 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2024 Nosto. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään