Sandstick Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2023 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2023 Merkki: Specialized Malli: Turbo Levo SL Comp Carbon Lyhyt kuvaus: Kevytsähköpyörä Rungon koko: Medium Moottorin teho: W240 Runkonumero: WSBC004310740R Kuvaus: Tuntuuko luomupyöräily vähän raskaalta, mutta tavallinen sähköpyörä huijaukselta? Silloin tällainen vähempitehoinen, kevyt sähköpyörä on juuri sopiva pyöräilystä nauttimiseen! Itse olen siirtynyt kokonaan luomupyöräilyyn ja siksi tämä pitää saada pois nurkista pyörimästä! Pyörä on hankittu kesäkuussa 2021 ja sillä on ajettu 3700 km, josta 80% on ollut työmatka-ajoa kuivassa kelissä. Loput ajosta on ollut maastoajoa ainoastaan kuivissa olosuhteissa. Pyörää on pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja sitä on huollettu säännöllisesti. Iskareiden huollon jälkeen pyörällä on ajettu noin 30 tuntia. Olen vaihtanut voimansiirron 11 vaihteiseen Sramin GX sarjaan. Renkaat on myös vaihdettu pyörän luonteeseen paremmin sopiviin Spessun Ground Control renkaisiin. Kiekot ovat alkuperäiset, mutta itse olen ajanut toisilla kiekoilla, joten nämä ovat käytännössä kuin uudet. Hinta: €3600 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0449888465 johan piste sandqvist78 ät icloud piste com Ei yv:tä!
Sandstick Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2023 Vielä löytyy!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään