Tatu Tegelberg Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2014 (muokattu) Käytetty Ridley X-Bow 2011 cyclocrossariShimano Tiagra osasarjallaVälitykset edessä 46-38Takapakka 9-lehtinen 12-25Runkokoko 54 (L)Alumiinirunko, etuhaarukka hiilikuituaEtukiekko pro, takakiekko alexrimsMaastopolkimet, löytyy myös tavalliset polkimet jos tarvetta.Kunto hyvä, muutama naarmu löytyy. Ajettu 4500+ km. Sopii ympärivuotiseen käyttöön. HUOM! Kuvassa pyörässä on kiinni kiekot joita en ole myymässä,mukaan siis alkuperäiset (erillinen kuva). Olen itse 185cm pitkä, sopii arviolta +-5cm kuljettajalle. Stemmin olen vaihtanutalkuperäisestä 11cm pituisesta lyhyempään 8cm pituiseen.Stemmi voidaan vaihtaa tarvittaessa maksutta.Ridleyn mitoitustaulukon mukaan x-bow koko 54 sopii:min. legsize (jalan sisämitta) 87.9 cm, max. legsize 92.7 cm, kuskin pituus noin 182 cm. linkki: http://data.ridley-bikes.com/website_public_2013/download/Ridley_Sizing_Chart_2013.pdf Sijainti käpylä, mielellään nouto mutta kuljetuskaan ei mahdoton.Olen vaihtamassa x-nightiin, muuten en myisi pois! Hintapyyntö: 700€ Paikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: puh. 040 5406838 / tatu . tegelberg at hotmail . com Muokattu: 21. Huhtikuuta, 2014, käyttäjä: Tatu Tegelberg
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään