Niibbe Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Speed Concept Project One 2020 Lyhyt kuvaus: TT/Triathlon-pyörä Rungon koko: 54 Kuvaus: Myydään 11/20 Lundbergiltä ostettu Trek Speed Concept P1 -pyörä. Ostamisen jälkeen pyörällä ajettu yhteensä 3 kertaa eli käytännössä uusi pyörä kyseessä. Olen pyörän toinen omistaja. Alkuperäinen omistaja ei ole pyörällä ajanut. Itse olen pyörällä alle 100km ajanut. Myyn pyörän, koska TT-ajoasento ei itselleni sovi. Alkuperäinen omistaja myynyt koska ei ole selkäongelmien vuoksi pyörää voinut käyttää. Mitään käytön merkkejä pyörässä ei ole. Alkuperäiset kuitit ja tositteet löytyvät. Alunperin yli 8000€ pyörä kyseessä. Nopeampaa tai paremmilla osilla varustettua TT-pyörää vaikea löytää. Pyörästä löytyy mm. seuraavat herkut -Sähköinen ultegra di2 2x11 spd -Bontrager XXX 6 -kiekot - Täysin integroitu johdoton ohjaamo Hinta: 4500€ Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: Parhaiten tavoittaa tekstiviestitse numerosta 044 2798977. Voi myös yrittää soittaa. Muokattu: 26. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: Niibbe
Niibbe Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2023 (muokattu) Nosto. Hintaa viilattu. Muokattu: 2. Kesäkuuta, 2023, käyttäjä: Niibbe
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään