vWF Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: All City Malli: Space Horse 2020 Lyhyt kuvaus: gravel-pyörä Rungon koko: 55 Kuvaus: Foxcompista ostettu ja työmatkapyöränä/gravel pyöränä käytetty teräsrunkoinen pyörä. Sram Apex 2x10 vaihteisto. Mekaaniset levyjarrut. Gravel king 38mm renkaat. Pientä maalikulumaa ja pyörävarastossa tullut pieni lommo yläputkessa. Huollettu säännöllisesti. Kuitti löytyy. Myydän uuden alta pois. Voi tulla testaamaan. Hinta: 800€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: yv Muokattu: 2. Kesäkuuta, 2023, käyttäjä: vWF
villetapani Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Minkä mittaiselle polkijalle? Kuuluuko polkimet kauppaan?
vWF Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Olen itse noin 178cm ja mulle hyvä. Pienempi runkokoko olis ollut kyllä liian pieni mulle. Polkimet pitäisin mielelläni, mutta jos ehdottomasti haluaa niin voidaan neuvotella.
villetapani Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 Okei. Itse tosiaan 180cm, joten pitäisi sopia.. Polkimet eivät ole ehdoton. Mutta katsotaanko millaiseen kauppaan päästään, jos pyörä minulle on sopiva. Asun tosiaan turussa. Keskiviikkona minulla olisi mahdollista tulla Tampereelle pyörää katsomaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään