Rigu Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2023 Merkki: YT Malli: Wicked 150 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 26" Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä Yt Wicked 150 täysjousto. Joustoa edessä ja takana 150mm. Koko M. Itse olen 180cm ja ainakin tämän mittaiselle mukavan leikkisä ja ketterä polulla. Vaihteisto 1x10. Pyörässä kaikki toimii niinkuin pitää, dropperia myöten. Osat: Tanko: Truvativ Boobar Stemmi: Race Face Satula: Yt:n oma Dropperi: Roxshock Reverb Kammet: Sram NX Takavaihtaja: Sram X9 Vaihdeliipaisin: Sram X9 Vanteet: Sun Ringle Charger Pro Läpiakselit: edessä Maxxle, takana DT Swiss Keula: Roxshock Pike 150mm Iskari: Roxshock Monarch RT3 Jarrut: Formula T1 Renkaina WTB weirwolf 2.3 ja Michelin DH24 A.T Mukaan pari renkaita (Schwalbe Magic Mary), Sisäkumeja, tubeless-venttiilit, jäykkä satulatolppa, linkuston holkkisetti. Hinta: 550€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV
Knockout Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2023 Hei, mitä vuosimallia pyörä on? Kuinka paljon suurinpiirtein ajettu, koska huollettu? Terv. Kaius
Rigu Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2023 Pyörä vuodelta 2012. Ollut itsellä vuodesta 2017. Tarkoista kilometreistä ei ole tietoa. Minulla pyörä on ollut melko vähällä käytöllä. Max 1000km vuodessa. Viimeiset 2 vuotta seissyt varastossa sähköpyöräilyyn siirtymisen vuoksi. Perushuoltoa tehty vuosittain silloin kun pyörällä vielä oli käyttöä. -Riku
Patrik Rundqvist Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2023 Moi. Laitatko yv, koska minua kiinnostaisi ostaa tämä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään