allu298 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Top Fuel 9.8 XX1 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29" Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä vuoden 2019 loistavasti palvellut kevyt xc tykki huippu osilla toiselta omistajalta. Alkuperäiset paperit ovat tallella. Pyörään päivitetty edellisen omistajan toimesta keula (FOX 32 Factory remote lockilla) ja voimansiirto täys SRAM XX1. Itse olen päivittänyt pyörään hissitolpan FOX Transfer Kashima 125mm ja etujarrusatulan Deore XT nelimäntäseen. Viime kauden jälkeen/aikana kaikki linkuston laakerit käyty läpi ja rasvattu, vapaaratas putsattu ja rasvattu, takavaihtajan vaijeri vaihdettu, kiekot rihdattu. Renkaina Schwalbe Rocket Ron Super Racet, näillä ajettu noin 100km Osa listaus Runko: Top Fuel 9.8 M hiilikuituinen Keula: FOX 32 FIT4 remote lock Takaiskari: FOX Float DPS remote lock Voimansiirto: SRAM XX1 Eturatas: AbsoluteBlack 32t ovaali Ketju: SRAM XX1 (ajettu noin 200km) Etujarru: Shimano Deore XT 4-mäntänen Takajarru: Shimano Deore XT 2-mäntänen Hissitolppa: FOX Transfer kashima 125mm tai kevyt hiilikuitutolppa Kiekot: Bontrager kovee elite 30 Renkaat: Schwalbe Rocket Ron Super Race tuoreilla litkuilla Haikein mielin luovun loistopyörästä jolla kevyt polkea niin 100km maastolenkit kuin lyhyemmät kisa rutistukset. Myyntikunnossa pyörän paino alle 12kg. Itse olen pyörällä noin 2000km ajanut ja en keksi moitteen sanaa laitteesta. Myynnin syynä mielenkiinnon siirtyminen alamäki voittoisempaan ajamiseen. Mielelläni annan lisatietoja ja kuvia pyydettäessä YV:llä myös tarjouksia kuunnellaan. Hinta: 2500€ Paikkakunta: Nurmijärvi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: O4OO448833 Muokattu: 30. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: allu298
pajazo Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Voitko tarkistaa runkokoon? Trekin sivujen mukaan ei ole s/m kokoa. Muokattu: 23. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: pajazo
HenniH Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2023 Hei, minkä pituiselle kuskille paras?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään