Mattilehto Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: White Malli: XC 290 LTD GX 1X12 Lyhyt kuvaus: Lähes uusi Rungon koko: L/19" Kuvaus: Vain noin 200m ajettu eli käytännössä uusi pyörä, ostettu 28.2.2023. Huippuhyvä ajaa ja pitkin hampain myyntiin mutta valitettavasti hieman liian suuri runko allekirjoittaneelle. Mukaan juomapulloteline, rapasuoja edessä ja Lookin myös lähes uudet flättipolkimet hyvillä piikeillä. Koko: L-19 29" Maxxis renkaat Alumiinirunko RockShox joustohaarukka etälukituksella SRAM GX Eagle 1x12 takavaihtaja SRAM Level levyjarrut SRAM kammet Paino n. 13kg Hieno erikoisväri Gloss Chameleon, pari naarmua löytyy rungosta jotka on liikkeessä tulleita ja nämä huomioitu hinnassa, pyörän ovh Saksassa 1299. Nouto Järvenpäästä, maksu käteisellä. Toimitus sovitusti lähialueille, en lähetä. Vaihdossa huomioidaan mummopyörä jonka uskaltaa jättää vaikka aseman telineeseen yöksi. Hinta: €750 Paikkakunta: Järvenpää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Lisätietoja ja kuvia whatsapilla 0445522724 Muokattu: 15. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: Mattilehto Lisätty kuvia
Juzpa Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Moi, kiinnostaa tämä pyörä..! Mulla jäis joutilaaksi Merida Big Nine jäykkäperä joka ei varmasti aseman tekineestä ihan ensimmäisenä lähtisi…minkä pituinen polkija ollut?
Mattilehto Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Ei tarvetta Meridalle. Oon 175 ja tää on hieman liian iso mulle, sopivuus toki riippuu vähän ruumiinrakenteestakin mutta sanoisin että ~180 senttiselle aika passeli, menee maantieajossa minunki pituiselle mutta kassit otta kiinni vaakaputkeenn jos jalat molemmin puolin pyörää maassa.
Juzpa Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Joo ei ois ajatusta ajella maantiellä, poluille tällä ois tarkoitus mennä ja 187cm mittaa itsellä..onkohan tää sitten geometrialtaan pienehkö?
Mattilehto Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kokotaulukon mukaan olet suositusten sisällä
Juzpa Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Ok, mielenkiintoinen pyörä. Olen nyt ma-pe työmatkalla eli katsotaan loppuviikosta onko tallella vielä
Mattilehto Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2023 Joo, nappaa puhelinnumero talteen ilmotuksesta ja laita vaikka whatsapilla viestiä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään