entropia666 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2023 Merkki: Kuwahara Malli: sinkula Lyhyt kuvaus: hyvistä osista Rungon koko: 56 Kuvaus: Myynnissä kuvan pyörä. Tällä ajettu ehkä tunti. Olin ostaessa liian innokas ja loppujen lopuksi tämä ei sopinutkaan omaan ajotyyliin ja tarpeeseen. Sinällään pyörässä ei ole mitään valittamista tai huomautettavaa. Läpikäyty ja laatuosista kasattu. Rungon koko lienee 56, olen itse 183cm ja varaa säätöön on kumpaankiin suuntaan. Ajoasento mukavan rento. Todella hiljainen ja hyvin rullaava pyörä. Teräsrunko + teräskeula + ruostesuojaus: 65 eur pulloteline: 1 eur ohjainlaakeri: 9 eur satulatolppa: 6 eur satula: 9 eur stemmi: 6 eur tanko: 9 eur gripit: 8 eur flättipolkimet: 5 eur voimansiirto eli keskiö, kammet, ketju sekä rattaat: 44 eur kiekot (mavic sup 121): 192 eur renkaat (schwalbe table top folding 26x2.25): 59 eur sisäkumit: 5 eur vanneteipit: 2 eur etutarakka + kori: 29 eur lokasuojat (gilles berthoud 60mm): 49 eur 3M heijastinteipit + muut heijastimet: 1 eur muuta huomionarvoista: runkoputket ruostesuojattu sisältä tectyl ml kotelosuoja-aineella rungossa kiinteä runkolukko + avain keulassa low-rider insertit rungossa on levy seisontatuelle Lisää kuvia: https://www.dropbox.com/sh/1vvvzjvj3ppgvdv/AAAk-CBCgRFt3UUfBl215DgCa?dl=0 Pyörä sijaitsee Helsingin Kalliossa. Hinta: €499 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: jesse ÄT haje PISTE fi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään