Tillu Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Naisten hybridipyörä Malli: 158cm kuskille Lyhyt kuvaus: pienirunkoinen Rungon koko: XS Kuvaus: Etsinnässä pienirunkoinen naisten hybridipyörä käytettynä työmatka/koulumatka-ajoon. Aiemmin ollut tunturi activen koossa 48 joka oli oiken passeli (varastettiin). Tarjoa jotakin vastaavaa Nouto onnistuu Kymenlaaksosta ja PK-seudulta. Hinta: €100-400 Paikkakunta: Kotka Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: YV Muokattu: 7. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: Tillu
jih Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Kiinostaisiko Bianchi Camaleonte 3, sporttihybridi. Hyvässä kunnossa juuri huollettu. Helsingissä, koko 48, olen itse 161 ja minulle hyvä koko
Tillu Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Onko tästä myynti-ilmoitusta tai saisiko muuten lisätietoa ja kuvaa?
jih Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2023 Ei ole myynti-ilmoa, laitan kuvia illalla yv: llä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään