kaikinnunen Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2023 Merkki: RockShox Malli: Bluto 100mm RL Lyhyt kuvaus: Joustokeula Kuvaus: Myydään kesällä 2020 Fillaritorista ostettu joustokeula läskiin (läpiakseli 150x15mm) Huom. Kaulaputken pituus 175mm. Keula on vuodelta 2014 ja edellisen omistajan mukaan säännöllisesti huollettu ja viimeisen huollon jälkeen laitettu hyllylle seisomaan. Keulalla edellisen omistajan mukaan ajettu kaikkineen 2000km. Keula on siistissä kunnossa ja liukuputket ehjät. Itse en ole keulalla ajanut metriäkään enkä edes asentanut pyörään kun 175mm kaulaputken pituus ei Kona Wo’hon riittänyt. En tätä putken pituutta tajunnut ostaessani, vaikka se minulle ilmoitettiin kyllä, ja keula maannut minulla vaatehuoneen hyllyllä 2020 kesästä asti. Hinta: Myyty Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
kaikinnunen Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2023 5 tuntia sitten, Nikok89 kirjoitti: Onko vielä myynnissä? Kyllä vaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään