Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

SUP X-MUD SUP X-mud, gravel/cx, koko 52, 52, Vantaa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: SUP

Malli: X-MUD

Lyhyt kuvaus: SUP X-mud, gravel/cx, koko 52

Rungon koko: 52

Kuvaus: Myynnissä olisi Suomen urheilupyörän (SUP), X-mud alumiinirunkoinen cyclocross/gravel pyörä hiilikuituhaarukalla.

Pyörä soveltuu mainiosti ympärivuotiseen ajoon, siihen saa asennettua kokopitkät lokasuojat, tarakan, ja sivulaukut. Tämä tuntuu todella ketterältä ja luotettavalta pyörältä kovassakin vauhdissa. Suuremmassakaan alamäessä pyörä ei tärise eikä värise mihinkään suuntaan.

Olen pyörän toinen omistaja. Edellinen omistaja ajeli pyörällä yhden kesän aikana vajaa 500 km. Itse olen ajellut tällä pyörällä arviolta 2000.

Olen ajanut pyörällä suurimmaksi osaksi maanteillä, mutta tämän pyörän kauneus tulee siinä kun lenkillä pystyy täysin huoletta vaihtamaan polulle, hiekkatielle tai soralle. Se on enää ajajasta itsestään kiinni miten hyvin pyörä siellä kulkee.

Pyörässä on muutamia elämän merkkejä.

Osasarja on ultegran ja 105 sekoitus. Olen vaihtanut pyörään paremmin rullaavat, pistosuojatut ja kestävämmät renkaat Schwalbe marathon supreme evolution.
Jos pyörästä haluaa enemmän gravel tyyppisen, niin kannattaa vaihtaa hiukan karkeampikuvioiset renkaat alle. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/233071/Schwalbe-Marathon-Supreme-rengas-42-622-28x1-60

Hintaan ei kuulu siinä kiinni olevia lisävarusteita.

Vastaan mieluusti kysymyksiin. Pyörä sijaitsee Tikkurilan Jokiniemessä Vantaalla

Numeroni on: nol nel viis 6067 neljä 15,

whatsapp tai tekstiviesti mieluusti

Hinta: €1000

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: nol nel viis 6067 neljä 15,

whatsapp tai tekstiviesti mieluusti

7760521405.jpg7701170604.jpg7724356589.jpg7726740561.jpg7751118532.jpg7759537707.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...