Thorn777 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2023 Merkki: Canyon Malli: Endurace/Ultimate Lyhyt kuvaus: Etsin S kokoista canyonia Rungon koko: S Kuvaus: Moikka! Etsinnässä olisi ensisijaisesti Canyon Ultimate -pyörä S-koossa. Olen kiinnostunut myös Endurace pyörästä S koossa. Voi ehdottaa myös muita jokapaikan höyliä, koossa 54. Olen 175cm pituinen ja jalan sisämitta 81cm. Vaihdossa tai välinä minulla olisi tarjota Sup Mud-X cyclocross ultegra/105 osilla koossa 52. Itselle hitusen liian pieni pyörä, vaikka tykkäänkin ketterämmästä ajosta. Budjetti on elävä riippuen millainen pyörä tarjolla! Hinta: 1€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Sähköpostilla tavoittaa, tai vaikka viestillä: nol nel viis kuus 067415 tai miika.kankkunen(at)gmail.com
Jaakko666 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2023 Laitoin viestiä puhelimella. Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään