TimKal Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Merkki: Sensa Malli: Trentino SL Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 58 Kuvaus: Hollantilainen (www.sensabikes.com) laatupyörä Shimano Ultegran osilla. Runko kevyttä alumiinia, etuhaarukka hiilikuitua, mm 3 eturatasta yms. Ostettu 2017. Hyvin pidetty ja vuosittain huollettu - mm ToniTonilla. Säilytetty sisällä ja ajettu vaan kuivilla keleillä. Myyn, koska talliin ilmestyi uusi Sensa. Tästä hyvä ja näyttävä maantiepyörä laatuosilla edullisesti! Hinta: €500 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: nollaneljäsataa702931
Furzi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Onkohan tuo sopiva 190 senttiselle?
TimKal Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Itse olen 186cm pitkä, joten uskoisin että vois sopia. Btw pyörän paino on 9,3kg - se lisäyksenä alkup
Furzi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Okei. Pääsisin varmaan ensiviikon loppuna katsomaan, ellet sitten itse liiku Turun suunnalla
TimKal Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 En liiku Turun suunnalla - olen kotosalla ensi vklpn
Furzi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2023 Ok. Palataan asiaan mikäli pyörä on viikon päästä vielä vapaana.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään