Pasadena Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Focus Malli: Planet TR1 Lyhyt kuvaus: Shimano Alfine 11 napavaihde Rungon koko: M Kuvaus: Vähälle käytölle jäänyt urban bike. Lähes huoltovapaa Alfine 11 -napavaihde, Metropolis viiksitanko, stemmi vaihdettu ja alkuperäisen Metropolis Quill-stemmin saa mukaan. Brooks Flyer nahkasatula Shimanon kaksipuoliset polkimet ja lisävarusteena jalkatuki. Lukko ja teline ei kuulu kauppaan Pyörä Helsingin keskustassa ja koeajot joustavalla aikataululla, Hinta: 350€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä lisätiedot Muokattu: 28. Huhtikuuta, 2023, käyttäjä: Pasadena Typo, uusi hinta, kuvan lisäys
Arts Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2023 Hei,mikä on pyörän ostovuosi? Oletko itse ostanut sen? Onko siihen tehty 100-300km kohdalla ensihuolto?
Pasadena Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2023 Hei, olen pyörän ensimmäinen omistaja. Pyörä on säännöllisesti huollettu, ja Alfinen öljyt vaihdettu Shimanon suositusten mukaan. Ostovuosi 2014 ja kuitti löytyy.
Thulesius Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 20.4.2023 klo 11.17, Pasadena kirjoitti: Merkki: Focus Malli: Planet TR1 Lyhyt kuvaus: Shimano Alfine 11 napavaihde Rungon koko: M Kuvaus: Vähälle käytölle jäänyt urban bike. Lähes huoltovapaa Alfine 11 -napavaihde, Metropolis viiksitanko, stemmi vaihdettu ja alkuperäisen Metropolis Quill-stemmin saa mukaan. Brooks Flyer nahkasatula Shimanon kaksipuoliset polkimet ja lisävarusteena jalkatuki. Lukko ja teline ei kuulu kauppaan Pyörä Helsingin keskustassa ja koeajot joustavalla aikataululla, Hinta: 350€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä lisätiedot Hej, olen kiinnostunut pyörästä. Kysymys rungon koko on medium, kuinka pitkä sinä olet? Onko mahdollista tulla koeajoon? Thulesius 040 575 2086
Thulesius Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 6.5.2023 klo 13.21, Pasadena kirjoitti: Hei, olen pyörän ensimmäinen omistaja. Pyörä on säännöllisesti huollettu, ja Alfinen öljyt vaihdettu Shimanon suositusten mukaan. Ostovuosi 2014 ja kuitti löytyy. Hej, kysymys rungon koosta, kuinka pitkä sinä olet? Onko koeajo mahdollinen? Soita 040 575 2086 Terv. K. Thulesius
Pasadena Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Pyörä myyty ja matkalla uudelle omistajalle. Hyviä kilometrejä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään