Timbe Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2023 Merkki: Planet X Malli: Exocet 2 Lyhyt kuvaus: Triathlon-pyörä Rungon koko: S Kuvaus: Vuoden 2013 hiilikuiturunkoinen Triathlon/aika-ajo-pyörä. Ollut minulla 9 vuotta ja säilytys aina lämpimässä. Ajettu vain kisoissa ja hyvin vähän treeniä, yhteensä 1500 km. Pyörä on täydellisessä ajokunnossa. Väri: Stealth Matt Black Kammet, vaihteisto ja jarrut: Shimano 105 Kiekot: edessä 50mm eBay-hiilikuitu clincher ja takana 88mm eBay-hiilikuitu clincher, mukaan tulee alumiiniset vara/treenikiekot Renkaat: Continental Grand Prix 5000 25c lateksisisureilla. Ohjaamo: säädettävä eBay-hiilikuitu Istuin: ISM Adamo Breakaway. Ketju: KMC Gold Itse olen 173 cm pitkä, joten säätövara tässä pyörässä riittää 165-175 cm kuskille. Pyörä on riittänyt mainiosti itselle sprinteistä täyden matkan kisoihin ja en koe, että olisin antanut tasoitusta kalliimmille vaihtoehdoille "aerossa". Esim. Vantaan Triathlonissa perusmatkan pyöräosuus, matka 38km, meni 36km/h keskarilla 210W avg tehoilla. Eli tällä pääsee edullisesti harrastukseen kiinni. Mieluiten nouto Vantaanlaaksosta, koska siten voit käydä koeajamassa pyörän ja ei ole pelkoa kuljetusvaurioista. Hinta: 950 € Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: -
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään