lumi_ukkonen Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Kaikki Malli: - Lyhyt kuvaus: Kohtuuhintainen cyclo/gravel Rungon koko: ~56/L Kuvaus: Hakusessa edullinen (noin 500-800€), L-kokoinen cyclocrossari tai gravel-pyörä ensisijaisesti asfaltille. Kuski 182 cm. Muutamia toiveita, joiden ei välttämättä tarvitse toteutua 100 prosenttisesti: - 105-tasoiset osat (voi mennä tiagrakin) - hiilikuitukeula - 2x vaihteisto - levyjarrut - maantiekelpoiset renkaat alla En pääse noutamaan kovinkaan kaukaa, joten sijainti mielellään Tampere. Hinta: <800€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä alkuun Muokattu: 15. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: lumi_ukkonen Tarkennettu
lumi_ukkonen Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2023 Pyörä hakusessa edelleen. Ilmoitusta tarkennettu.
Bamse123 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Mulla olis Helsingissä tämmönen Rossanon cyclocrossi. -Shimano Tiagra vaihteet -Mekaaniset levyjarrut -32mm leveät kuvioidut renkaat -Koko 56cm hp. 800e Ilmottele ihmeessä jos kiinnostaa! Yt, Juuso
lumi_ukkonen Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2023 7 tuntia sitten, Bamse123 kirjoitti: Mulla olis Helsingissä tämmönen Rossanon cyclocrossi. -Shimano Tiagra vaihteet -Mekaaniset levyjarrut -32mm leveät kuvioidut renkaat -Koko 56cm hp. 800e Ilmottele ihmeessä jos kiinnostaa! Yt, Juuso Vastailtu yksityisviestillä
Katrieveliina Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2023 Moikka, mulla olis Turussa myynnissä linkin takaa löytyvä Focus Mares 6.8 105. Terv. Katri
lumi_ukkonen Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2023 16 tuntia sitten, Katrieveliina kirjoitti: Moikka, mulla olis Turussa myynnissä linkin takaa löytyvä Focus Mares 6.8 105. Terv. Katri Moi, tämä olisi kiinnostava vaihtoehto, mutta sijainnin puolesta vähän hankala. Mietin asiaa ja laitan ehkä yksityisviestiä myöhemmin! Mikko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään