annakk Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Myyty- voi poistaa /Kona Malli: Rove AL 2016 Lyhyt kuvaus: Gravel-pyörä Rungon koko: 51 cm Kuvaus: Vaihdetaan rungoltaan pienempään (48-50 cm) ja ominaisuuksiltaan vastaavaan pyörään, mieluiten saman valmistajan samaan malliin. Sijainti Helsingissä. Ostin pyörän itse vuosi sitten käytettynä ja olen ajanut sillä vain sulan maan aikaan työmatkoja. Pyörä on rungoltaan minulle hieman liian suuri. Edellinen omistaja oli sanojensa mukaan lähinnä säilyttänyt pyörää varastossa, sillä ei innostunutkaan pyöräilystä, eli kilometrejä pyörällä on ajettu kaikkiaan todella vähän. En ole huomannut pyörässä mitään vikoja. Hinta: €700 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä. Muokattu: 21. Huhtikuuta, 2023, käyttäjä: annakk
Japeflyozone Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Hei , Tarjoan sinulle pyörästä 500 euroa Yt jape
Postipolle Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Mitkä vaihtajat pyörässä?
annakk Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2023 Täältä löytyy lisätietoja: https://www.konaworld.com/archive/2016/rove_al.cfm. Pyörään ei ole vaihdettu osia.
PetriH Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Terve, miten pitkä olet, eli minkä kokoiselle pyörä on sopiva. Konan kokosuositus on tiedossa, käyttäjäkokemus kiinnostaisi. t PetriH
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään