S_a_m_i Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2023 Merkki: Maantiepyörä, kaikki merkit, Malli: hiilikuitu, Lyhyt kuvaus: polkija 183 cm Rungon koko: 56 Kuvaus: Löytyisikö hiljaisesta myynnistä alla oleviin spekseihin sopivaa maantiepyörää? Polkija: - 183 cm - Inseam noin 875 mm - sijainti E-Häme Etsinnässä oleva fillari: - Käytetty ja laadukas uudehko pyörä - Kohtuu kilometrein - Hiilikuiturunkoinen - Rento ajoasento - Käyttötarkoitus pääosin työmatka- ja vapaa-ajan ajelut - Hintaluokka suurin piirtein 1000...3000 € - Myös gravel on vaihtoehto Olen avoin kaikille merkeille ja komponenttikokonaisuuksille. Plussaa levyjarrut, laadukkaat komponentit ja sähkötoimiset vaihtajat. Hinta: 1000-3000 € Paikkakunta: Riihimäki Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: Aluksi YV
miku-72 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2023 Moi! kiinnostaako 3T exploro race, vm.2021 huollettu säännöllisesti ja putsattu aina ajon jälkeen. Vatokalusto uusittu viime kesänä. Aerorunko joten menee myös maantiellä. 2800€
S_a_m_i Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2023 Kokeillaanpa vielä toinen kerta. Muutama tarjous tuli, kiitos niistä, mutta sopivaa ei ole vielä löytynyt.
S_a_m_i Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2023 Sopivaa ei ole vielä löytynyt, joten haku on edelleen päällä.
Olekki Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2023 Hei, mulla olis myytävänä Ridley Fenix SLiC 105 disc Runko ja haarukka hiilikuitua. Hydrauliset jarrut. Pyörä on takuulla vielä, ostettu elokuussa vuonna 2022. Ajettu todella vähän, ei naarmuja, kaikki osat alkuperäiset. Rungon koko M, itse olen 185cm. Pyörä oli säilytyksessä koko talven asunnossa, tänä vuonna en kerennyt vielä ajamaan ulkon. Asun Seinäjoella, jos kiinnostaa laitan lisää kuvia. Hp1800€
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään