Sarkilau Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2023 Merkki: Nishiki Malli: Team Carbon Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Uuden pyörän alta pois hyvin toimiva erittäin kevyt maantiepyörä.Ilman polkimia paino 8,0kg. Osat vaihtelevasti Ultegraa ja 105. Pyörässä on myös Stagesin wattikampi, joka mahdollistaa tehoon perustuvan harjoittelun. Edellinen omistaja oli vaurioittanut runkoa auton kattotelineellä puristamalla, mutta vauriot korjattu ammattilaisten toimesta Jed Bikesissa jo 2019, ja ajettu sen jälkeen ilman mitään ongelmia. Ainoa merkki vauriosta nykyään on rungon värissä vinoputkessa (Nishiki -tekstin kohdalla on mustaa). Valmistaja suosittelee pyörää 175-183cm kuskille. Itse olen 181 cm, pitkäkätinen ja -jalkainen ja pyörä sopii minulle kuin nenä päähän. Asento tällä hetkellä melko pysty, ajojen keskittyessä yli 100km lenkkeihin. Mutta stemmin kääntämällä muuttuu asento heti matalammaksi. Pyörän geometriatiedot löytyy kuvasta oikeasta reunasta, kohdasta Team Carbon/Limited Carbon ja sieltä L-koko. Vaihtajat ja jarruvivut: 105 Kammet ja eturatas: Stagesin Ultegra wattikampi vasemmalla puolella, Ultegra 6700, 175mm; 50-34 Takapakka: Ultegra 12-30, uusittu 2019 Jarrut: 105 vannejarrut, uusittu 2020 Vanteet: Shimano Ultegra Ohjaustanko: FSA Omega Compact, 420mm leveä, halutessa mukaan saa myös kapeamman tangon. Pyörä myydään ilman polkimia. Pyörä sijaitsee Espoossa, yhteydenotot mieluiten tekstiviestillä tai soittamalla. Hinta: 1000e Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 040 771 5421
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään