MTBFE Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Merkki: CHEBICI Malli: malli Lyhyt kuvaus: Cyclocross sopii naisille Rungon koko: S Kuvaus: Kevyt cyclocrosss alumiinirunko koko s. Vaihteisto Shimano 105. Levyjarrut: Shimano. Vanteet: Rodi Stylus race. Renkaat: Continental Gatorskin. Polkupyörä sopii noin 162-170 cm ihmisille. Polkupyörä on loistavassa kunnossa. Käytettyy erittäin vähän. Maksutapa: Mobilepay. Hinta: 600 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä
saaraberry Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Milloin ostettu? Onko kuitti tallella? Miten huollettu? Kilometrit?
MTBFE Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Ostettu 2014. Ulkona noin 500 km, trainerilla noin 100. Käyttö jäänyt vähiin, koska vaimoni päälaji on maastopyöräily, eikä syntynyt maantiekipinää. Säilytetty aina sisätilassa, ja hyvin huollettu. Ostokuitti löytyy.
Has20 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2023 Meneekö vanteisiin 32 renkaat?
JaanaLa Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Moikka! Onko pyörä vielä myynnissä? Voisiko sitä tulla katsomaan ja testaamaan? Olen 158 cm pitkä (tai lyhyt 😅) joten mun pitäis ennen ostoa testata ettei runko ole liian iso.
RiikkaTähti Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Hei olisin kiinnostunut ostamaan pyörän. Milloin voisin tulla kokeilemaan pyörää ja jos se on sopiva niin voin ostaa sen heti.
Ninnu81 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2023 Moi, Kyselin myös tätä pyörää yksityisviestillä. Voisin tlla katsomaan/kokeilemaan pikaisestikin.
Haidi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2023 Moi Ninnu minä en ole tätä myymässä... sain viestin juuri s postiini että haluat tulla kokeilemaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään