Freeze Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Felt Malli: ZC 105 5800 Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu runko ja haarukka Rungon koko: 56 Kuvaus: Vuoden 2017 syksyllä Feltiltä saatu takuurunko Z7 tilalle. Z7 runkoon tuli vaakaputkeen halkeama. Tilalle siis uusi parempi runko takuuna ja hommasin siihen täyden 105 sarjan. Samalla kiekoiksi Fulcrum Quatrot. Polkimet 105 vaihdettu 2021. Viime kesänä ajettu muutama lenkki. Vaihdettu takavaihtajan vaijeri. Ennen ensikesän ajoja olisi syytä vaihtaa takaketju ja pakka sekä tsekata takanapa. Muuten hyvässä kunnossa. Ei kaaduttu/kolaroitu. Myydään uuden tieltä pois. Olen itse 182/86 ja sanoisin että juurikaan minua pidemmälle pyörä ei sovi, ehkä 176-182 cm välille. Nykyinen satula, vaakaputkilaukku ym. ja mittariteline ei kuulu mukaan. Joku muu satula järjestyy omista varastoista. Contin GP5000 uusi ajamaton takarengas kiinni. Hinta: €430 Paikkakunta: Kerava Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: hamalainenp(at)gmail.com Muokattu: 18. Helmikuuta, 2023, käyttäjä: Freeze MYYTY
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään