Ironman2010 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2023 Merkki: Pyörälaukku Scicon Malli: Aerotech Lyhyt kuvaus: Pyörälaukku kova Kuvaus: Uudenveroisessa kunnossa oleva kova pyörälaukku Hinta: 200 Paikkakunta: Ruokolahti Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: 0452693316
vkostiai Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 Hei, Voisin olla kiinnostunut pyörälaukustasi. Tarroista päätellen triathlonpyörä sopii sinne hyvin? Minkä kokoista pyörää olet kuljettanut laukussa? Saisiko pyörää jotenkin toimitettua Pyhtäälle (Kotkan lähellä)? t. Ville
Ironman2010 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2023 Moro, pahoittelen myöhäistä vastausta, luulin vetäneeni ilmoituksen pois, enkä ole edes saanut ilmoitusta emailiini sinulta saapuneesta viestistä. Myyn laukkua nyt Tori.fi palvelussa 250€lla ja muutin hinnan fillarifoorumiinkin samalla. Minun TT-pyörä oli kokoa Large ja heittämällä menee tuotakin isompi pyörä. Minä täytin tyhjän tilan lyömällä laukun täyteen kaikkea muuta kisoissa tarvittavaa tavaraa aina 32kg asti. Kysyit saisiko pyörää toimitettua, tarkoitatko laukkua vai pyörää mikä minulla on myynnissä? Jos tarkoitat pyörää niin varmasti saa koska en ikinä laittaisi sitä matkahuollon murjottavaksi ja miksei, voisin toimittaa laukun myös mutta vähän siitä pitäisi saada polttoainekuluja takaisin. Raikko Pistätkö minulle Watsappia tai tekstaria tulemaan jos olet kiinnostunut kun en enää luota siihen että uudesta viestistä tulee minulle ilmoitus emailiin. Numeroni on 0452693316
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään