Kimmotin Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2023 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Rocky Mountain Malli: Slayer Lyhyt kuvaus: C50 29" 2020 Rungon koko: XL Kuvaus: Otsikon mukainen kuiturunkoinen Slayeri joutavana Myyn sähköpyörään siirtymisen johdosta. Pienikokoinen XL, itse 184 pitkä ja sopiva ollut Toimii hyvin niin enduro ja bikepark hommista myös perus polkuajoon, 4 asentoinen flip chip jolla saa geometriaa muutettua haluamakseen. Olen pyörän toinen omistaja, ollut suojateipattuna suurimman osan elämästään, toki käytönjälkeäkin löytyy. Huollettu aina tarvittaessa ja ajallaan. Keula muutettu 180mm joustavaksi ja päivitetty parempi Charger 2.1 vaimennin. Liukuholkit myös hoonattu, on todella herkkä. Päivityksen jälkeen todella vähän ajettu. Takakiekko Raceface aeffect. Muuten vakio-osilla mm. -Rockshox super deluxe ultimate coil takaiskari -Shimano Slx 4-mäntäiset jarrut -Shimano Xt takavaihtaja Iskarin jousia löytyy 450, 500 ja 550lbs, itse reilu 90kg ja 550lbs toimii parhaiten. Linkistä tarkemmat speksit (pyörän tarkempi malli pitää valita sivulla) : https://resources.bikes.com/en/bikes/slayer/2020 Kaupat kasvotusten ja koeajamaan saa tulla! Voin myös tulla paikanpäälle itse Kuopion lähialueilla, välillä myös reissutöissä pitkin Suomea joten kannattaa kysellä liikkeistä :) 0445019023 Jouluale! Varastosta pölyttymästä joutaisi pois! Hinta: --- Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: 0445019023 whatsapp yms. Muokattu: 18. Helmikuuta, 2023, käyttäjä: Kimmotin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään