Köpö Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2023 Merkki: Giant Malli: Revolt Advanced 1 -2021 Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu gravel 1x11 GRX Rungon koko: ML Kuvaus: Vuosimallin -21 hiilikuituinen, kevyt ja nopea gravelpyörä. -Ostin Cyclecenteristä talvella 20/21, liput ja laput tallella luonnollisesti -Kunto on oikein hyvä. Jotain hyvin pieniä käytön jälkiä voi olla, esim hankaumaa tai joku yksittäinen kivenisku. Ajettu arviolta 4000 km. Kiekoilla ja kumeilla ei ole ajettu lähes lainkaan. -Täysi Shimanon paremman pään GRX osasarja, vaihteet, jarrut, kammet, jne. -hiilikuiturunko ja hiilikuitusatulatolppa, erittäin mukava kyyti. -Runkokoko on ML joka sopii valmistajan mukaan 174-186 cm kuskille. Olen itse 183cm ja olen sentin pidemmällä stemmillä ajellut tyytyväisenä, myyn pois kuitenkin sen takia, että aion hankkia tilalle pykälää isomman pyörän. 183 senttiselle tämä on siis ok, mutta luulen että tuo valmistajan 186 cm on utopiaa. -Tubeless asennettuna -Hyvät lokarit asennettuna, saa toki myös pois. -Säilytetty kuivassa autotallissa ja huollettu itse tarpeen mukaan. Ketjut, jarrupalat jne ovat hyvässä käyttökunnossa. Rungossa paikka ketjunohjurille, joka on ehkä jossain tallessa. Tarpeettomana poistettu. Tarkemmat speksit ja kokotaulukot https://www.giant-bicycles.com/us/revolt-advanced-1-2021 Sijaitsee Tuusulassa Kellokoskella, kaupat naamatusten täällä, en lähetä. Koeajo onnistuu. Ostajan haku autolla esim Järvenpään juna-asemalta onnistuu. Hintapyyntö 1880 euroa Vaihdossa voi ehdottaa L-kokoista gravelia, jossa 1x vaihteet, läpiakselit, levyjarrut. YV:llä tavoittaa Hinta: €1880 Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV:llä tavoittaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään