power039 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2023 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Nukeproof Malli: Scout 290, 2020 Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 29" Rungon koko: L Kuvaus: Tästä kovaan ajoon pomminkestävä Nukeproof Scout 290. Omat maastoajot ovat jääneet vähäiselle ja kiinnostus herännyt maantieajoa kohtaan. Joten vanhasta eroon ja uutta tilalle! Nukeproofin väki suosittelee kyseisen kokoista pyörää 177-187cm kuskeille. Itse olen n. 176cm ja olen kyllä tykännyt pyörän tilavuudesta, enkä ole kokenut sitä liian isoksi tai pitkäksi. Kuvan polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörään vaihdettu kuvasta poiketen uudet renkaat: Specialized Ground Control 29x2.35 Tubeless Grid T7 Tan. Frame: Scout 290 Fork: Rockshox Revelation RC 29" 140mm Dropper: Tag Metals T1 Dropper post 1 Wheels: Raceface Aeffect R 29" 6 bolts Boost set Front brake rotor: Magura mdr 220mm Brakes: Avid X0 (sram G2 vastaavat) Groupset: GX Eagle (NX kammet) Hinta: 980€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv Muokattu: 23. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: power039
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään