Jouni Kettunen Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2023 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2023 Brand: Fuji Model: Cross Comp Short description: Fuji Cross Comp 49/XS-S Frame size: 49 Description: Vaikkei ole ihan paras vuodenaika pyörän myyntiin, niin kokeillaan kuitenkin. Myyntiin Fuji Cross Comp cyclocrossi runkokoolla 49. Tuo 49 koko arviolta taipuu välillä 155 cm - maks. 175 cm ajajalle (olen itse 174 cm lyhyillä jaloilla ja olen melko maksimi pituinen tälle rungolle vaikka stemmillä säätäisikin ajoasentoa). Runko alumiinia, haarukka hiilikuitu. Kilometrejä tälle rungolle on näytetty useampi tuhat, mutta voimansiirto on näprätty tikkiin viime kesänä ja muutenkin osaa on vaihdettu aika reilusti. Ajoin itse tällä pitkälti työmatkaa eri kiekoilla, jotka möin maailmalle jo aiemmin sekä satunnaisia soraseikkailuita. Ei rääkätty kisoissa tätä runkoa. Osalistaa: Voimansiirto: Vaihtajat 105 edessä ja takana 2x10 Kammet FSA Gossamer 46/36 etuleivät Ketju ja pakka vaihdettu viime kesänä. Ei vielä venymää / kulumaa. Alle 200 km ajettu. Sarjaa 105/Ultegra Samoin kaikki kaapeloinnit ja kuoret vaihdettu samalla Kiekot: AlexRims DC19 , Fujin hubit ja hyvin vähän ajetut soragummit Richleyltä. Sisureilla tällä hetkellä Rungon osat: Tanko vakio fuji, tankonauhat vaihdettu kesällä. Stemmi vakio +-7 asteella. Kaikki alua. Satulaputki ja satula vaihdettu. Tällä hetkellä kiinni Selle SMP Forma huippusatula. Jarrut: XLC Cantilever Brake Cross BR-C03 vaihdettu onnettomien tektrojen tilalle Kauppaan mukavat tulevat kilkkeet: Rungossa kiinni cadenssi - vauhtimittari. ANT / Bluetooth. Ne saa halutessaan mukaan. Polkimet kiinni tällä hetkellä Crank Brothersin Doupleshotit. Ne saa mukaan ja niiden mukana tulleet perusklossit käyttämättömänä Soittokello ja sopivasti tolppaan käypä pikalokari taakse. Käyttämätön vaihtajakorvake Pyörä sijaitsee Helsingissä Pihlajamäki - Malmi rajoilla. Saa tulla katsomaan ja kokeilemaan (jos uskaltaa liukastella tuolla) Kysymykset ja yhteydenotot: jouni.kristian.kettunen at gmail.com tai privaviestillä täällä foorumilla. Price: 600€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: whatsapp ja viestit: nol viis nol 3276887 email jouni.kristian.kettunen at gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään