ValBro Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Eddy Merckx Malli: 525 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 52 Kuvaus: Vuoden 2019 AG2R La Mondiale tiimipyörä jonka edellinen omistaja samalla kaudella Jaakko Hännisen kanssa ajanut Alexis Vuillermoz. Pyörä hankittu proownedcycling.com:ista, yksi vastaava löytyy vielä joten speksit täsmää melko hyvin tähän https://cykom.com/products/eddy-merckx-525-carbon-road-bike-gallopin-49-s-ag2r-la-mondiale?_pos=1&_fid=b48bb2fa4&_ss=c#ProductTabs Tässä yksilössä Campagnolo Record EPS voimansiirto ja Campagnolo Record jarrut (vanne), Rotor 3D-kammet, Forza Levanto 45 kiekot. Lisäksi Favero Assioma Duo polkimet ja Wahoo Elmnt Bolt-mittari. Polkimia, mittaria, kiekkoja tai muita komponentteja ei myydä erikseen vaan ainoastaan full set-kauppa. Pyörää saa tulla kokeilemaan ja katselemaan. Koosta sen verran että itse olen 174cm ja istuu kuin hanska. Alle 170- vajaa 180cm ihanteellinen ajajan pituus mutta koittamallahan se selviää tuntuuko käteen. Lisätietoja saa kysymällä. Pyörä ollut itse erittäin vähällä käytöllä. Eddy Merckx on Belgian Cycling Factory:n brändi eli samalta tehtaalta tulee Ridley-pyörät. Hinta: €4200 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: kysy lisää 0400 52 90 52 tai [email protected] Muokattu: 23. Marraskuuta, 2022, käyttäjä: ValBro
ValBro Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2024 Pyörä vielä myytävänä, tee tarjous ja esittelen kapistusta mielelläni, on Vantaalla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään