Chief Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2022 Merkki: Ostetaan L/XL täysjousto Malli: Mikä tahansa Lyhyt kuvaus: Ostetaan L/XL sähkötäysjousto Rungon koko: L/XL Moottorin teho: 250W Runkonumero: 000 Kuvaus: Ostetaan aktiiviharrastajalle L tai XL koon täysjoustomaastopyörä. Älä tarjoa keijupölyhintoja, mutta olen valmis nopeisiin helppoihin kauppoihin. Kuitti/ostotosite täytyy löytyä. Hinta: 2000-3000€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV
Tommi87 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2022 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2022 Hei. Minulla olisi myynnissä canyon neuron:on 7, täysjousto sähkömaastopyörä. Mulla on ilmoitus täällä fillaritorissa ja hinta 2950€. Pyörä on tosi hyvässä kunnossa, ajettu pääosin työmatkoja asfaltilla. T. Tommi
JuiseRR Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2024 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2024 Trek rail 7 2021 XL (puna/tummanharmaa), mullet (eddy current), ehjä ja kunnossa. 1500km (puolet hissipyöräilyä). Joko hyvällä alustalla tai vakio alustalla. O4O827I33I
Jukka Koffert Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2024 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2024 Moi, mulla olis myynnissä täällä orbea rise xl. Tarkemmat tiedot myyntiviestissä. yt Jukka
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään