NikoH Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2022 Merkki: Trek Malli: Crockett Lyhyt kuvaus: 2018 Rungon koko: 54cm Kuvaus: Trek Crockett 2018, 54cm koossa, väri: Old Style Gold Osalista: Kiekot: Prime RR-38 V2, Carbon disc, 700c Renkaat: Teravail Cannonball, durable-versiot ja 38mm leveät Kahvat: Sram Apex X1 Jarrut: Edessä Sram Force, takana Sram Apex Jarrupalat: Sram Sintered Jarrulevyt: Shimano SM-RT64 centerlock, 160mm Takavaihtaja: Sram Rival 1, tuunattu KCNC laakeroiduilla nw-rissoilla Takapakka: Sunrace CSMX8, 11-speed, 11-46t Ketju: KMC X11SL Ti-n, gold Kammet: Sram Apex X1, 42t, 172,5mm pitkät Satulatolppa: FSA SL-K carbon Satula: Bontrager Montrose Elite, 138mm leveä Stemmi: Bontrager, 70mm Tanko: Ritchey Venturemax, 46cm leveä hupuilta Tankonauha: Lizard Skins DSP V2, 3,2mm paksu Alunperin 2018 customina runkosetistä kasattu Crockett. Alkuperäistä kokoonpanoa jäljellä rungon lisäksi kahvat, takajarru ja kammet. Loput vaihtuneet matkan varrella. Kokoonpano mietitty gravel-painotteiseksi. Rungossa säädettävät dropoutit, eli onnistuu chainstayn pituussäätö tai sinkulointi ilman ketjunkiristintä. Tehty perushuolto nyt syksyllä omien ajojen loputtua. Ohjainlaakeri ja keskiö käytetty auki puhdisteltu ja rasvattu uudelleen. Jaruihin vaihdeltu uudet sintered-jarrupalat, joilla ajettu 0km. Renkaat on tubeless, Muc-off teippi ja venttiilit. Takanen alkaa olla vaihtokunnossa, etunen vielä ok. Kiekoista mainittakoon, että vanteen sisämitta on ainoastaan 16,5mm, eli tuo 38mm rengas on aikalailla maksimileveys noille kiekoille. Vaihteistolla elinikää jäljellä muutama tonni. Ensimmäisenä vaihtokuntoon tulee eturatas. Ketjuilla ajettu tämä kesä n.3,5tkm. Pakalla ja vaihtajalla n.8tkm. Kuten hinta kertoo, niin suinkaan priimakuntoisesta pyörästä ei ole kyse. Maalipinnassa kiveniskemiä, hankaumia ja nirhaumia, onhan pyörä palvellut pääosin hiekkatiekäytössä aktiivisessa treenikäytössä. Suurin potentiaalinen ongelma sijaitsee keulassa. Keulan sisällä irtosi n.sokeripalan kokoinen pala kuitumuottia pari vuotta sitten. Olen sen silloin liimannut pienellä määrällä liimaa ja nyt sen uudelleen irrottua toistin toimenpiteen samalla liimalla. Eli pieni riski otettu delaminointi-ilmiön suhteen. En tosin ole havainnut asian suhteen ongelmia. Muutoin pyörä toimii ja kukkuu kuten kuuluu. Ajettu ja huollettu paljon. Pyörä Kuopiossa, lähetys järjestyy Hinta: 1 Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: YV, nolla neljä nolla - 5120763 tai s-posti nikohap(ät)gmail(piste)com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään