Max86 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Shimano Malli: XT/SLX Lyhyt kuvaus: Voimansiirron osia Kuvaus: Myydään laatikollinen käytettyjä (muutama etuvaihtaja käyttämättömiä) Shimanon osia. Laatikossa mm. 3x10 SLX-kammet ja vivut ja XT-takavaihtaja. Laatikossa myös jarrulevyjä (centerlock, 160mm ja yksi 180mm). Kahdet 2x11 SLX-vaihtajat ja yhdet SLX 2x11 kammet. Myyn mieluiten pakettina mutta neuvoteltavissa. Edit. Kammet myyty. Hinta: €20 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 30. Lokakuuta, 2022, käyttäjä: Max86
loikkis81 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Moikka Max 86, toi ohjuri kiinnostaisi mutta en ole sata varma käykö, koska en ole koskaan takaohjuria vaihtanut. Asun lahdessa ja jos tuo käy, niin voisin ostaa koko paketin jos tosiaan myyt 20 eurolla? Ja siihen lisäksi postikulut tietysti jos on mahdollista postittaa. Mulla on itsellä slx :än ohjuri joka on vääntynyt ja pienet hammaspyörät ovat kuluneet melkein pyöreiksi. Tuo näyttää aivan samanmalliselta, onko näissä malleissa paljon eroa? Ja mulla on 27 vaihteinen, takarattaita 9 ja eturattaita kolme. Ja noita rattaita myös tulisin tulevaisuudessa tarvitsemaan, toki niitäkään en oie itse vaihtanut koskaan. Pikkuhiljaa opetellut säätämään ja korjaamaan kun korjauskulut korjaamossa ovat niin kalliiksi tulleet. Eikä ole aina onnistuneetkaan korjaamossa korjaamaan. Ystävällisesti Marko Koivunen
Max86 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Moi! Valitettavasti kaikki on jo myyty, kuten otsikon statuksesta ilmenee. 10-vaihtaja vaatii siihen soveltuvan vaihtovivun ja takapakan, eli sellaisenaan ei mene päikseen 9-vaihteen kanssa. -Max
loikkis81 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2022 Äsh, olinpa huolimaton , en huomannut tuota ollenkaan. Hyvää joulua ja kiitos vinkistä:) Marko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään