jmmk Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2022 Merkki: Bianchi Malli: Oltre CV XR3 di2 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 59 Kuvaus: Uudenveroinen Oltre myynnissä laadukkailla tuubikiekoilla ja di2 sähkövaihteilla. Pyörä ostettu pari kesää sitten keväällä 2020 Helsingin Velo-Oxygen liikkeestä. Speksattu omaksi unelmapyöräksi. Olen nyt ajanut kahtena kesänä tällä yhteensä 5 lenkkiä eli tällä pyörällä on ajettu siis alle 200 km. Roikkunut siis lähinnä koristeena seinällä. Ei ns. pakkomyynnissä, mutta itsellä hankinnassa gravel-pyörä kun ne hommat kiinnostaa enemmän kuin pelkkä asfaltin nieleminen (tästä syystä tällä ei ole käytännössä ajettu juuri lainkaan) ja nyt pitäisi irrottaa rahaa kys. projektiin. Itse olen 186/187 cm pitkä ja otaksun sopivan noin 183 - 189 cm ajajalle. Pyörässä kiinni nyt lyhyempi 3T stemmi (8cm), mutta mukaan myös pidempi alkuperäinen pyörän mukana tullut (10cm). Näillä varmaan saa varmasti ajoasennon kuntoon! Osasarja: Shimano Ultegra di2 11sp. Satula: Selle Italia SLR Superflow Kiekot: FFWD F4R tuubikiekot Polkimet: LOOK Kéo 2 Max Carbon Pyörä sijaitsee 00800 alueella. Hinta: 2150 € (hintaa laskettu, tällä hinnalla jos ostaja hommaa ja asentaa itse uuden tuubin takakiekolle. Liimat poistettu ja kiekko puhdas.) Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] / YV
jmmk Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2022 Nosto ylös. Hintaa myös tingitty! Nyt 2500€.
jmmk Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2022 Nostoa. Enää muutama kuukausi ajokeleihin 😉
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään