Taikametsä Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2022 Merkki: Haibike Malli: AllMtn 5 Lyhyt kuvaus: 2021 Rungon koko: L Moottorin teho: 250W Runkonumero: H1KHM03631 Kuvaus: 4/21 käyttöönotettu Bosch moottoristen Haibiken paras malli Allmtn 5. Alumiinirunko, Dt Swiss kestävimmät vanteet H1900, vahvistetut pinnat, takana leveämpi 35mm vanne teräksisellä vapaarattaan rungolla. 29” edessä ja 27,5” takana. Akku 625Wh Huippu keula, Rockshox Lyrik Ultimate 160mm joustolla Charger 2.1 vaimentimella, hidas ja nopea alue sisäänjoustossa. Jarrut XT, vaihtaja XT, Vipu SLX, pakka kestävin eli täysteräksinen Deore. 12 vaihdetta, edessä nyt alkuperäinen 38 hampainen eturatas joka lähes käyttämätön, minulla oli 32 hampainen aina käytössä. Kammet 165mm alkuperäiset lähes käyttämättömät, itse ajoin 160mm kammilla. 93 lataussykliä akussa, 6120km 2A laturi mukaan Varaosapaketti sisältyy: Jarrupalat, jäähdytetyt Varapinnasarja eteen ja taakse, kaikki pinnanpituudet 27,5” ja 29”, vasen ja oikea, nippeleitä pinnoihin Pohjapanssari Alakolmion muovi vaihtajankorvake Takarengas Continental Argotal 2,4” supersoft downhill Rockshox Super Deluxe takaiskarin 50h huoltosarja Rungossa asennettuna lisäakun kiinnitys ulkoiselle 500Wh Powerpack akulle. Itse akku myyty jo pois. Erittäin monipuolinen pyörä, hyvä geometria, yksi markkinoiden parhaita jyrkkien mäkien nousijoita, keula pysyy maassa pahoissakin nousuissa. Juuri huollettu etu- ja takaiskari. 7/22 siirtyi varapyöräksi talliin, olen uutena ostanut tämän pyörän. Sama malli tänäkin vuonna ja saatavuus heikkoa. Hinta: 3200eur Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0417489666
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään