CRPWR Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2022 (muokattu) Merkki: All-City Malli: Cosmic Stallion Lyhyt kuvaus: Titaanirunkoinen Gravelpyörä Rungon koko: 58 Kuvaus: Runkosettiin rakennettu todella laadukas graveltykki. Pyöräss on Shimano Ultegran sähköinen vaihteisto mallia Di2 8050. Kiekot on DT Swiss 350 navat+DT Aerolite pinnat+Lightbicycle kuitukehät. Renkaina 43mm Panaracer Gravelking SS. Tolppa kuitua. Tanko Ritchey mukavalla flarella ja lyhyellä reachillä. Pyörän paino kuvan asussa tasan 9kg. Olen ajanut pyörällä tämän kesän ja sinä aikana 3347km. Tästä on ollut asvalttia 2/3 ja loput gravelia. Pyörä toimii molemmilla alustoilla mainiosti. Runko on kevyt ja mukava ajaa. Kaikki toimii pyörässä erinomaisesti ja pyörää on huollettu rakkaudella. Runkosetin ovh 3390e, eli koko paketti alle tämän! Sanoisin, että pyörä sopii noin 180-188cm pitkälle kuskille. Itse olen 183cm. https://allcitycycles.com/bikes/cosmic_stallion_titanium_frameset Hinta: VARATTU Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: YV Muokattu: 29. Lokakuuta, 2022, käyttäjä: CRPWR Varattu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään