mtz Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2022 Merkki: 2018 Trek Top Fuel 9.8 SL Malli: M/17,5" Lyhyt kuvaus: XC-kuitutykki Rungon koko: 17,5/M Kuvaus: Haikein mielin pistän myyntiin tämän XC-tykin. Aivan liian vähän saanut ajoa mun ohjastamana, joten parempi pistää kiertoon. Olen toinen omistaja ja edellinen huollattanut huolella sekä mun ajot olleet niin vähäiset, ettei huollon tarvetta ole vielä tullut. Pölyttynyt tallissa ja kuvatkin otin ennen pesua. Nyt kiiltää! - Pyörässä kuiturunko, kuitukiekot ja kuitutanko - Rockshoxin 125mm dropperi - 1x12 GX-voimansiirto - Lähes ajamattomat 2.25 Barzo ja Mezcal litkutettuna - Myynnissä myös tähän sopiva Stages Gen 3 tehomittarikampi, neuvoteltavissa - Ollut ajossa 173 cm kuskilla, säätövaraa molempiin suuntiin - muutama maalichippi vaakaputkessa (ks. kuvat) Tarkemmat speksit suoraan valmistajalta: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/py%C3%B6r%C3%A4t/maastopy%C3%B6r%C3%A4t/cross-country-maastopy%C3%B6r%C3%A4t/top-fuel/top-fuel-9-8-sl/p/21903/ Nouto Tuusulasta. Tosiostajalle saattaa kulkeutua Helsingin Hermanniin toimistoaikoina. Hinta: 2200€ Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV
J.e Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2022 Hei. Olen tosi ostaja. Laita minulle lopullinen tarjous. Onnistuuko matkahuollon kautta toimitus Leville?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään