Porcupine Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Merkki: Serious Malli: Gravix Comp Lyhyt kuvaus: Gravel Rungon koko: L (54cm) Kuvaus: 200 km ajettu mahtava graveleri. Myydään liian vähäisen käytön takia, tästä hyvä pyörä sinulle! Vaihteet säädätetty heti kasauksen jälkeen. Pyörä ostettu toukokuussa 2022. Koko L (54 cm) 167 cm pitkällä naisella tällä hetkellä, sopiva. Myös ajossa ollut 178 cm miehellä, sopiva. Löydät pyörän kaikki tiedot oheisesta linkistä. https://www.bikester.fi/serious-gravix-comp-M1160852.html?vgid=G1716251 Hinta: €1100 Paikkakunta: Mäntsälä Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot parhaiten whatsapp tai viesti. Tiina Koski 044 9705260
AJ_Salminen Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Tuosta pyörän koon sopivuudesta pitää sen verran mainita, että itsellä on useamman vuoden ollut käytössä Serious Grafix Pro koko M 52. Olen 180cm pitkä ja inseam 87cm. Se on ollut sopiva koko, hiukan snadi. Kuulostaa siis aika hurjasti liika isolta tuo L 54 167cm pitkälle kuskille...
Porcupine Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2022 Heippa, kiitos kommentistasi. Minulle pyörä on ollut sopiva ja koin M koon liian pieneksi itselleni. Jokaiselle toimii omanlainen ja aina kannattaa kokeilla ennen ostoa. Tämä pyörä on sopinut minulle 167 cm (nainen) ja hieman eri satulan säädöllä 178 cm miehelle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään