tumb1 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Honzo/Big Honzo Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: L Kuvaus: Haussa Honzo/Big Honzo L koossa. Esim vm. 2018-2020. Pirkanmaalla sijaitsevat ensisijaisena, satunnaisesti kulkua myös Seinäjoki/Jyväskylä/Pori/Hämeenlinna. Tarjoa omaasi Hinta: 700 Paikkakunta: Nokia Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Alkuun YV Muokattu: 26. Syyskuuta, 2022, käyttäjä: tumb1
markussa Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 Tämä menee yli budjetin, mutta mainitsen nyt kuitenkin että minulla on myynnissä tämä Honzo:
tumb1 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 5 tuntia sitten, markussa kirjoitti: Tämä menee yli budjetin, mutta mainitsen nyt kuitenkin että minulla on myynnissä tämä Honzo: Moi, kiitos tarjouksesta. Tuo budjetti on suuntaa antava, mutta tässä sinun pyörässä ensisijaisena esteenä on tuo välimatka, vaikka siistiltä peliltä vaikuttaakin.
PMH Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2022 Mulla ois Big Honzo DL 2019 L 1200€. pyörä Espoossa, mutta kulkeutuu pohjanmaalle ajellessa pirkanmaalle/Seinäjoelle. Pasi H
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään