rikupekka Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2022 Merkki: White Malli: Lite Lyhyt kuvaus: M koon White uusituilla osilla Rungon koko: M Kuvaus: White Lite M suoraan ajoon. Ostin käytettynä 2018 ja vaihdoin saman tien pyörään XT-vaihteet, ketjun ja jarrut sekä leveämmän ohjaustangon. 2019 vaihdoin Surly renkaat ja samana vuonna käytin huollossa XXL:ssä. Siellä vaihtoivat keskiölaakerin ja sisuskumit. Olen itse ajanut pyörällä noin 200 km. Näillä renkailla on ajettu arviolta 100 km. Viime vuonna en ajanut lainkaan ja tänä vuonna kävin kerran kuraamassa alkukesästä. Pyörä on asunut lämpimässä sisätilassa. Rungossa on edellisen omistajan ajalta jokunen naarmu, omalta ajalta ei ole uusia tullut. Polkimet eivät kuulu hintaan eikä satulalaukku. Lokasuojat kuuluvat. Myyn pois koska tälle ei sitten ollutkaan käyttöä. Lisätietoja saa kysyä ja kuvat osaavat kertoa osista enemmin kuin minä. Hinta: €500 Paikkakunta: Luumäki Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: 0406625982, [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään