NoFuel Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2022 Merkki: Cube, spessu yms Malli: Stereo hybrid, turbo levo… Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29” Rungon koko: M Moottorin teho: W250 Runkonumero: 123 Kuvaus: Vaimolle uutta täysjoustosähkäriä. Min 2021 vuosimallinen, 625 tai suuremmalla akulla ja runkokoko M. Tarve Pirkanmaalla mutta paluumatkalla lapista takaisin etelään voin matkalla napata mukaan. Hinta: €999 Paikkakunta: Pirkkala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: o5o4099443
Tiina Isoaho Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 Hei, minulla olisi 130 km ajettu Haibike Allmtn 3, ostettu helmikuussa tänä vuonna. Se on S kokoinen eli voi olla liian pieni vaimollesi. Itse olen 164 ja se sopiva. Mitä mieltä olette koosta? Terveisin Tiina Isoaho
NoFuel Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 Juuri nyt, Tiina Isoaho kirjoitti: Hei, minulla olisi 130 km ajettu Haibike Allmtn 3, ostettu helmikuussa tänä vuonna. Se on S kokoinen eli voi olla liian pieni vaimollesi. Itse olen 164 ja se sopiva. Mitä mieltä olette koosta? Terveisin Tiina Isoaho Kiitos tarjouksesta. Koko on liian pieni.
HannaHyva Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2022 4 tuntia sitten, Tiina Isoaho kirjoitti: Hei, minulla olisi 130 km ajettu Haibike Allmtn 3, ostettu helmikuussa tänä vuonna. Se on S kokoinen eli voi olla liian pieni vaimollesi. Itse olen 164 ja se sopiva. Mitä mieltä olette koosta? Terveisin Tiina Isoaho Tähän lienee korrektia tulla "apajille", kun ap:lle ei pyörä ollut sopiva. Eli Tiina millaista hintaa olit suunnilleen ajatellut? Pyörä saattaisi kiinnostaa minua.
Tiina Isoaho Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2022 Hei, olin ajatellut hinnaksi 4100€.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään