Ainiovaara Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2022 Merkki: Augment Malli: Aer Disc, eTap. Lyhyt kuvaus: Aero maantiepyörä.NYT ALLE 3K€ Rungon koko: S Kuvaus: T A R J O U S ! ! ! Sopii mielestäni parhaiten 160-170 cm pituiselle kuljettajalle. Myynnin syy: tämä on hieman liian pieni minulle. TÄSSÄHÄN EI RUNGOSSA LUE KOKOA. Olen mittonut pyörää ja Augmentin nettisivujen taulukon mukaan pyörä on S kokoinen. https://augment.bike/collections/road/products/aer-disc-runkosetti Olen ostanut pyörän Augmentilta, historia tiedossa. Paperit löytyy, tottakai. Huippu maantiepyörä heti toimitukseen. Tanko: Zipp SL70, kuitua Osasarja: Sram red eTap 2 x 11 (sähkö ja langaton) Eturieskat: 50/36, Sram Takapakka: Sram Red 11/28 Kammet: Sram Red, hiilikuitua. Tehomittari: Quarq, toimii ko junan vessa Ketjut: Sram red, venymä alle 0.5, toiset noin tonnin ajetut Redit mukaan. Vanteet: Carbon-Ti hiilikuitu (1280gr). TUBELESS Ready Renkaat: Continental GP5000, 28mm. Uudet. Satula: myydään ilman satulaa, mutta Spessun Power 155 leveänä saatavana lisähintaan +100€ Tankoteippi: Lizard Skins Jarrut: levyjarrut, Hydrauliset, Sram red Pullotelineet: Ei kuulu kauppaan, mutta 2 x Carbon-Ti hiilikuituiset saatavana lisähintaan +50€ Vuosimalli 2019 UUSI TOINEN VARA VAIHTAJANKORVAKE MUKAAN. KAKSI SRAMIN AKKUA JA LATURIN MUKAAN MYÖS. Ei kisattu Tästä 7,2 kg painava (lue: kevyt) NOPEA Aeropyörä. Tällä erotut ja et jää jalkoihin. Kisakireä. Polkimet ei kuulu kauppaan. Pistä rohkesti vaikka whatsupp, jos ostohousut jalassa ja haluat kisakireän aeropyörän. Tosiostajalle kulkeutuu esim Ouluun. Hinta: 2999 € Paikkakunta: Ylitornio Maakunta: Lappi Yhteystiedot: nolla4nolla1964400
Anala123 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2022 Onko pyörä oikeasti kokoa 49 ja tarkoitettu 168-175 cm kuskille?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään