Hansa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2022 Merkki: Trek Malli: Emonda sl 6 etap Lyhyt kuvaus: Hinta tsek!!! Rungon koko: 58 Kuvaus: Tästä 355 km ajettu todella nopea ja upea trek emonda vm 2022. Nyt olis parhautta joutilaana. Itsellä pyöräily nyt jäänyt liian vähälle ja tätä ei kannata koristeena pitää, tai toki soveltuu se siihenkin. Mutta parhaimmillaan tämä ohjus on tien päällä eikä seinällä. Myydään polkimien kanssa sekä juomapullotelineet sisältyy hintaan. Polkimet mallia ultegra. Putkiosat kuitua. Tanko bontragerin oma. Tankoteippi todella hyvä ja pitävä grippi. Tästä edullisesti ensi kesälle , vielä on tälle syksylle varmasti ajokeliä jäljellä. Hinta pitäisi olla jiirissä ja nopeat syö hitaat. Kuitit löytyy ja takuu siirtyy toiselle omistajalle luonnollisesti trekin takuun mukaan. Kuvissa pyörä likainen. https://www.pyorasuvala.fi/road-1/trek-emonda-sl-6-etap Hinta: €3490 Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: 0456315120/watsup
Hansa Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2022 Runko lienee tuo 58. Itse olen 185 cm pitkä ja istuu hyvin mulle. En löytänyt kumma kyllä rungosta koko merkintää..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään