Lottis_ Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2022 Merkki: Cube Malli: Ltd cls Lyhyt kuvaus: Hybridi Rungon koko: S/M Kuvaus: Myydään vähän ajeltu Cube maastopyörän tieltä pois. Vuosimalli taitaa olla 2013. Olen itse 168cm ja pyörä minulle sopiva. Juuri huollettu. Sijaitsee Pohjois-Tampereella, Aitolahdessa. Saa tulla testaamaan ja ostaa sit halutessaan poijjes. Kuvia ja lisätietoja tulossa... Hinta: 400e Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Laita yksityisviesti.
SallaKalliomaa Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2023 Hei, Onko tämä vielä myynnissä? Voisiko pyörästä saada kuvia?
Lottis_ Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2023 22 tuntia sitten, SallaKalliomaa kirjoitti: Hei, Onko tämä vielä myynnissä? Voisiko pyörästä saada kuvia? Hei! On vielä myynnissä. Olen reissussa ja palaan maanantaina. Voin laittaa kuvia silloin tai viimeistään tiistaina. Toivottavasti tämä sopii.
SallaKalliomaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2023 14.4.2023 klo 15.36, Lottis_ kirjoitti: Hei! On vielä myynnissä. Olen reissussa ja palaan maanantaina. Voin laittaa kuvia silloin tai viimeistään tiistaina. Toivottavasti tämä sopii. Sopii kyllä
Lottis_ Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2023 Anteeksi, että kesti. Mutta tässä muutama kuva.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään