dapam Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2022 Brand: Ridley Model: X-Bow Short description: Hyvässä kunnossa oleva X-Bow Frame size: XS Description: Hyvässä kunnossa oleva X-Bow. Ollut tytön vähäisessä käytössä, jäänyt pieneksi. Itse pyörän toinen omistaja. Ostin työkaverilta pari vuotta sitten, ja kun tyttö hujahtanut 170 cm:iin ja yli, niin polvet naamassa. Pyörä on Munkkiniemessä, jos haluaa tulla koeajamaan Price: €700 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: Saa kiinni täältä tai puhelimella o4oo286 497.
Papukaija Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2022 Tervehdys!Minulla on JOUTEN TREK WSD MYNX S MYNS SARJAA OLEVA MAASTOPYÖRÄ.Tyttäresi pyörä jäi pieneksi,minun pyöräni on rungoltaan 15,5 ja tarkoitettu naiselle kokoa 160-172.Minulla on pyörö fillaritorissa,kuvat ja teksti löytyy sieltä,Olen Oulusta,nimimerkki Papukaija,Ajattelin ehdottaa vaihtoa,onnistuisiko!??
dapam Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2022 Hei! Ei ikävä kyllä ole mitään käyttöä kyseiselle pyörälle, kun tytöltä löytyy jo täpäri. Jos tuo pyörä kiinnostaa, niin voin siitä hintaa vähän tiputtaakin.
ispessi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2023 Hi, is this still available? Kiitos
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään