M3rzza Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Merkki: Canyon Malli: Yms. Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 27,5" / 29" Rungon koko: M/L Kuvaus: Haussa itselle ensimmäinen jäykkäperä. Olen 180cm pitkä eli koot M/L taitaa olla sopivia. Hissitolppa plussaa mutta ei pakollinen. Mieluiten lähellä turkua että pääsee koeajamaan, mutta muualtakin voi tarjota Hinta: ~650€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV
Evert_ Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Moi, kiinnostaisiko mahdollisesti Vitus Rapide hiilikuiturunkoinen pyörä? Turussa sijaitsee. Hinnasta voidaan neuvotella jos kiinnostus herää!
M3rzza Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2022 1 minuutti sitten, Evert_ kirjoitti: Moi, kiinnostaisiko mahdollisesti Vitus Rapide hiilikuiturunkoinen pyörä? Turussa sijaitsee. Hinnasta voidaan neuvotella jos kiinnostus herää! Laitan yv
Ghost1 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2022 Moi minulla olisi ghost nirvana koko M viime syksynä ostettu ajettu 40-50km
M3rzza Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2022 3 tuntia sitten, Ghost1 kirjoitti: Moi minulla olisi ghost nirvana koko M viime syksynä ostettu ajettu 40-50km Moi! Minkälaisia osia pyörässä on ja saako kuvaa siinä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään