tkarjala Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2022 Merkki: Canyon, Specialized, Trek yms. Malli: Endurance-pyörä Lyhyt kuvaus: hiilikuiturungolla Rungon koko: 58 Kuvaus: Ensi kesäksi (ja syksyn ajoihin) tavoitteena löytää endurance-tyyppinen maantiepyörä. Jos olet omaasi vaihtamassa ensi kaudelle, niin laittele ihmeessä viestiä :) Kriteereinä olisi: - Mukavuusajon (endurance) geometria - Hiilikuiturunko - Rengastilaa mielellään 30-35mm renkaalle. 28mm minimi. - Levyjarrut (ei ehdoton, mutta auttaa tuossa rengastilassa) - Ultegran osasarja tai parempi Olen n. 190cm pitkä ja yleensä kokona on mennyt 58-59 cm tai XL (L). Asun Helsingissä, mutta voin hyvin sopivan löytyessä n. 150km säteellä hakea. Bonuksena arvostan erityisesti parempia (hiilikuitu?) kiekkoja, parempaa osasarjaa tai jopa sähkövaihteita ja jos mallissa sattuu olemaan jotain mukavuutta lisääviä ratkaisuja esim. satulassa tai ohjaustangossa. Wattimittari kiinnostaa myös. Ulkonäkö mielellään hillitty. Itse olen miettinyt esim. näitä pyöriä: * Canyon Endurace CF * Cannondale Synapse Carbon * Specialized Roubaix * Cervelo R3 * Trek Domane SL * Bianchi Infinito XE * Focus Paralane * Rose Reveal Ominaisuus- ja hintaverrokkina Canyonin CF 8 (https://www.canyon.com/en-fi/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-8/2736.html?dwvar_2736_pv_rahmenfarbe=BK%2FBU), joka varmaan menee talvella tilaukseen, jos sopivampaa käytettyä ei löydy. Hinta: <3000€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti
Willas. Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2022 Hei. Mulla on Trek sport fx 4 maantiepyörä hiilari. XL- koon runko. Jos kiinnostusta nii
tkarjala Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2022 Nostetaas tätä, jos vaikka kauden loppuhetkillä olisi ihmisillä pyöränvaihtoajatuksia 😀
Saastamoine Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2022 Moi, Mulla olis Canyon Ultimate CF SL7: Alunperin itsekin meinasin Endurancea, mutta päädyinkin tähän ja ollut kyllä todella tyytyväinen geoon. Reilu 200 km päivän ajanut ja geometria mahdollisti tämän oikein hyvin.
tkarjala Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2022 Bongasinkin ton tuolta torista jo, valitettavasti on todennäköisesti liian iso. Canyonia kävin aikoinaan kokeilemassa ja L on siinä oikea koko. Aiemman maantiepyörän myin aikoinaan pois, kun alaselkä oli jatkuvasti kipeä. Korkeammalla ajoasennolla olevalla gravelilla, kun oon mennyt niin ei ole ollut ongelmia. Siksi toi rennompi geometria on aika lailla ykkösprioriteetti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään