jojo^^ Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Bianchi Malli: Pista Concept 2006 Lyhyt kuvaus: fixi/ratapyörä Rungon koko: 57 Kuvaus: Myynnissä hyväkuntoinen, pienoisessa kulttimaineessa oleva ja arvoaan nostava Bianchin tuleva klassikkoratapyörä. Myyn mielenkiinnon kohteiden muuttuessa ja itsesuojeluvaiston kasvaessa. Keulaa ei muuten ole pilattu jarrun reikää poraamalla (ilmeisesti jollain tapaa mahdollista). Myydään tällaisenaan, joten ethän kysele runkosetin perään. Uitettu Briteistä loppukesästä 2017 ja siitä asti ollu minulla. Runko on ikään ja käyttötarkoitukseen hyvässä ja siistissä kunnossa. Denttejä ei rungosta löydy, mutta maalissa on tietenkin käytön jälkeä. Tosiostajalle esittelen pyörää mielellään ja laittelen esim. Whatsappilla tarvittavia lähikuvia. Vanteiden jarrupinnat on itse sprayattu mustalla ja lakattu, 2-3 kerrosta kumpaakin. Minun omistuksen aikana tällä on pyöräilty keskimäärin 2krt/kesä hyvällä kelillä jäätelölle. Ps. kuvassa näkyvä mittari ei kuulu kauppaan. Speksit: Runkosetti: Bianchi Pista Concept 2006, 57cm Vetopuoli: Sugino 75DD 170mm -kampisetti + Stronglight 48t -ratas + KMC Z510HX -ketju + 17t-takaratas Polkimet: Wellgo B185 -flätit + KRNKY-sträpit Ohjaamo: Pro LT -stemmi + -riser + Pro XCR -gripit Perseen alla: Fi’zi:k Aliente R5 k:ium -satula + Pro LT -tolppa Kiekot: Mavic Open Elite+Tensile+DT Competition edessä ja takana Mavic Open Elite+Tensile-napa+DT Competition Kumit: Vittori Rubino 28c Paino kuvan fläteillä ja sträpeillä n. 7,5kg Hinta: 2350€ Paikkakunta: Hämeenlinna Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: nolla4nolla-viisi7kuusiviisi85viisi tai joonaskhjohansson(ät)gmail(piste)com Muokattu: 10. Huhtikuuta, 2023, käyttäjä: jojo^^
jojo^^ Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2023 Kohti kesäkelejä!
jojo^^ Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2023 Hintaa laskettu!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään