Idako Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Merkki: OSTETTU Kaikki merkit Malli: Kaikki mallit Lyhyt kuvaus: Cyclocross tai gravel Rungon koko: 48-50 Kuvaus: Etsitään gravelia tai cyclocrossia sekä päivittäiseen ajoon että pidemmille reissulle. Olen 166cm pitkä, pyörästä riippuen koot 48 tai 50. Voin hakea kauempaakin kuin Keski-Suomesta. Hinta: € Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Laita viestiä
Pyörällä päästään Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 Minulla on myytävänä tällä foorumilla Canondale Cyklocross 48cm, vm 2014 mutta huollettu keväin syksyin ja talvet lämpimässä ollut. Hp 950 euroa. Lokasuojat, tavarateline ja pulloteline on. Lukkopolkimet ja tavalliset. Pyörä on Oulussa, onko liian kaukana sinulle?
Idako Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2022 4 tuntia sitten, Pyörällä päästään kirjoitti: Minulla on myytävänä tällä foorumilla Canondale Cyklocross 48cm, vm 2014 mutta huollettu keväin syksyin ja talvet lämpimässä ollut. Hp 950 euroa. Lokasuojat, tavarateline ja pulloteline on. Lukkopolkimet ja tavalliset. Pyörä on Oulussa, onko liian kaukana sinulle? Mikä vaihdejärjestelmä tässä on?
Japi1986 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2022 Mulla ois tollainen 50cm runkolla oleva nishikin gravel, sramin apex osa sarjallalla 1x11 myös nestejarrut myös apexia, ostettu viime syksynä uutena, juuri vaihdettu uudet polkimet, ajettu noin 150km kuitit ja muut tositeet löytyy, mukaa tulee pullo teline ja satula laukku, pyörässä 27.5 2.1 renkaat saa laitettu kivutta 28 leveät renkaat, pyörä on erittäin hyvä ajoltaan painoa noin 10.8kg hinta:1000e (maksoin syksyllä 1490e)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään