Miksa82 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Merkki: Canyon Malli: AL SLX 6.0R Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: M Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen alumiininen cyclocross, taipuu hyvin myös maantie ja gravelajoon. Ostettu 3/19, olen ainoa omistaja. Ajot lähinnä työmatkapyöräilyä ja satunnaisia lenkkejä. Kaikki osat alkuperäiset. Takarenkaan kuvioitus kulunut, muuten ei mainittavaa vikaa, kaikki toimii kuten pitääkin. Huollettu viimeksi Bikeworxissa n. 1kk sitten. Olen 180cm pitkä joten soveltuu parhaiten +-180cm pitkille. Tästä pyörä suoraan ajoon syksyn parhaille lenkeille! Tässä linkki pyörään: https://road.cc/content/review/248774-canyon-inflite-al-slx-60-race Hinta: €1050 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä
tuulia.riihimäki Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Onko pyörä vielä vapaana?
Miksa82 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2022 Huomenna tulossa testaaja klo 18. Jos ei tule kauppoja niin ilmoittelen tähän..
lassiyli Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Hei, olen myös kiinnostunut tästä mikäli ei mene tänään kaupaksi.
emk1 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Moi, minä olen myös kiinnostunut, mikäli ei mene tänään kaupan. Haku onnistuu heti tänään.
Miigul Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2022 Ostohousut jalassa täälläkin jos vielä kaupan!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään