Matheepatti Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 Merkki: Marin Malli: Alpine Trail 7 Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29” Rungon koko: XL Kuvaus: Nälkä on kasvanut syödessä, joten kalustoa joutaa vaihtoon. Tästä modernilla geometrialla varustettu 160mm edestä ja 150 mm takaa joustava Marin enska-, parkki- tai miksei ihan tavalliseen polkuajoon. Pyörä on ostettu 2021 lokakuussa (kuitti löytyy) Lundbergiltä. Runkotakuu voimassa 5 vuotta. Minulle pyörä on tullut käytettynä viime tammikuussa, jonka jälkeen pyörä ensihuollettu ja ajettu reilu 500 km eli noin 35-40 tuntia. Parkkipäiviä Tahkolla pyörälle kertynyt 7 kappaletta. Pyörästä juuri vaihdettu jarrupalat eteen ja taakse. Pyörä myydään ilman polkimia. Pieniä käytönjälkiä löytyy rungosta ja satulaputken edustalla muutama pieni chippi hissistä, mutta muuten pyörän kunto on hyvä. Strategiset paikat on teippailtu. XL koko sopii noin 185 cm ja siitä ylöspäin. Minulla pituutta 185 cm ja varsin passelin kokoinen pyörä minulle. Tarkempi osaluettelo esimerkiksi tästä: https://www.marinbikes.com/fi/bikes/2021-alpine-trail-7#specifications Vaihdossa voi ehdottaa jäykkäperää, lyhytjoustoisempaa trail-pyörää tai gravelia. Hinta: 2200 Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: Yv tai o5o411476o
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään